Rustpauzes XTC

MissEmpathy

Newbie
Hi iedereen!

Ik merk dat ik tolerantie opbouw van X/M, wat natuurlijk hartstikke normaal is. Ik gebruik het nu zo'n 7 jaar vrij regelmatig (eens in de 2/3 maanden) en ik neem vaak ongeveer 1,5 pil van 180mg.
Nu heb ik eens een rustpauze ingelast van 9 maanden om te kijken of het wat zou veranderen aan mijn beleving van de X. Ik had een fijne avond maar het effect was niet zo intens als gehoopt/verwacht. En het was niet zo dat ik er constant op aan het letten was hoe ik me voelde, want als ik dat doe kom ik er sws niet lekker in en dat was niet het geval. Ik had wel 'maar' 1 pil.
De keer erna (1,5 maand later, oeps) heb ik als veeeel heftiger en intenser ervaren, met anderhalve pil.

Mijn vraag is dus: wat is jullie ervaring met rustpauzes tussen xtc gebruik icm tolerantie? Blijft mijn tolerantie gewoon vergelijkbaar na zo'n pauze en had ik daarom beter 1,5 pil kunnen nemen die eerste keer en was het dan misschien wel intenser geweest?

Liefs,
MissEmpathy

benzzzy

Badass junkie
Als je het eens in de 2-3 maanden neemt dan zou er geen tolerantie moeten zijn.

Probeer eens te google met de zoek termen "mdma losing the magic" Mischien dat dit van toepassing is?

L

Lid 147000

Gast
Eens in de 2,3 maanden is niet regelmatig.
Aan tolerantie zal het niet liggen,
maar niet altijd krijg je het zelfde gevoel of effect..
Hoe je het ervaart ligt aan meerdere dingen..
Hoe je op het moment van innemen geestelijk&lichamelijk er aan toe bent bijvoorbeeld.

Zonnetje

Belezen gebruiker
En het zal nooit meer zijn zoals de eerste paar keren. De nieuwigheid is er wel vanaf zegmaar :tongueout:
Idd als je het vaak genoeg hebt gedaan dan wordt je ook niet meer echt verrast.
Wat wel kan helpen om een goede begin dosis te nemen. 1 mg/kg lichaam gewicht innemen. En dan later op de avond na 3 a 4 uur nog een keertje 0,5 a 1 mg/kg lichaam gewicht.

Uit mijn ervaring. Een goed begin is het halve werk.
Had een keertje pillen van 240mg. Een kwartje was het weer net niet. (70kg) en het 2de kwartje klapte er net iets te hard in waardoor je weer zo aan de grond staat genageld.

Was dus een keertje met 80mg aan mdma (laten testen en daarna afgewogen) begonnen en dat was precies goed om mee te beginnen.

Bovenaan