ruwe opium

jonko91

Newbie
Ga straks men jaarlijkse papavers gaan oogsten vorige jaar deed ik dit a.d.h.v nog wat processen die ik op internet vond voor ik het rookte. Maar heb daar momenteel geen zin in

Daarom vroeg ik me af of het ook mogelijk is de ruwe opium rechtstreeks te roken ??

zijn de effecten minder, werkt het totaal niet ..? vind niets op internet

peace

[Zeni]

Experimenterende gebruiker
Natuurlijk zal het wel werken.
Maar met de vervuilingen e.d. erin zal het waarschijnlijk wel minder goed werken en minder goed smaken.
Waarom niet gewoon zuiveren? Is toch zo gebeurt en is ook niet moeilijk.

jonko91

Newbie
Nah was gewoon van plan wat onzuivere te doen vnv wegens te lui zijn op zondag de rest zuiver ik wel morgen ofso bedankt voor je antwoord Peace

Flameon

Badass junkie
jonko91 zei:
Nah was gewoon van plan wat onzuivere te doen vnv wegens te lui zijn op zondag de rest zuiver ik wel morgen ofso bedankt voor je antwoord Peace

Als je de kans hebt om het te zuiveren zou ik het gewoon zuiveren en dan daarna pas gebruiken. Ook al is het luie zondag:P

Beanhead

Badass junkie
Ik heb de onzuivere en die werkt prima hoor.

Snij de bollen gewoon en dan een lekkere plak sap aan je blaadje en dan een sigaretje/jointje rollen; werkt stevig! Of al het sap verzamelen en dan hashachtige substantie roken, heh. Gezuiverd zou natuurlijk altijd beter zijn want je hebt toch een hoop!

Of droog ze en maak thee, er zijn wel meerdere manieren ook om rookbaar spul van de papaverbolletjes te maken.

En leg voor mij ook eens veldje :grin:

Bovenaan