Ryhopnol

GeminiB

Newbie
Hey iedereen,

Klein vraagje vindt je Ryhopnol trug in het bloed ?

Zoja hoelang ?

Alvast bedankt.

mvg,

Bjorn.

matthijs

Badass junkie
Hmm, het wordt gebruikt als rape-drug...het is een zware pijnstiller geloof ik...mengt slecht met alcohol en mensen vergeten dingen, dus ook dat ze verkracht zijn.

Bal0n

Badass junkie
Het is een benzodiazepine :). Niet echt een pijnstiller, meer iets tegen slapeloosheid, angst en paniek.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
De halfwaardetijd van flunitrazepam (het stofje dat in Rohypnol voor de werking zorgt) is tot 36 uur, de afbraakproducten (metabolieten) tot 200 uur, maar ik weet niet hoe ze dat bij tests doen, wel ooit gelezen ergens ff zoeken nou wil ik het weten ook.

Bij testen van de politie wordt op benzodiazepines (waaronder Rohypnol valt) getest, bij 'thuis'testen niet.

jaja

Bewuste gebruiker
Ik heb ooit een grote hoeveelheid oxazepam geslikt waarvan na vier weken nog sporen in m'n urine werden aangetroffen.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
oh, ok, klopt

jah en tegen epilepsie soms he :openmouth: (clonazepam/clobazam/diazepam)

en als pre-operatief (midazolam, temazepam vooral)

blablabla ja benzo's zijn overal geschikt voor :grin:

Maar

Wat ben je (topicstarter) van plan met je 'nol?

Toch geen date-rape :grin: :openmouth:

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
jaja zei:
Ik heb ooit een grote hoeveelheid oxazepam geslikt waarvan na vier weken nog sporen in m'n urine werden aangetroffen.
dat is erg verwonderlijk, oxazepam is halflangwerkend en heeft geen (actieve) metabolieten!

maar er zijn genoeg factoren die invloed hebben, zelfs sigaretten roken bijvoorbeeld zou het verminderen, bij langdurige hoge dosissen vindt opstapeling plaats in je lichaam (heb ik gehad bij een paar weken 40 mg diazepam p.d. > dan merk je dat je de 3e week versuffender bent dan de 1e week, omdat de metabolieten van valium ook werken (desmethyldiazepam enzo) en die heel lang in je systeem blijven, heel irritant is opstapeling

ik denk misschien dat die site het had over 1malig gebruik van een normale dosis.

flunitrazepam is langwerkend dus dat zou nog langer duren.!

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
ook tot een dagje of 4 geloof ik

wordt afgebroken tot morfine en codeïne

die testen WERKEN iig WEL :openmouth: , 1x had ik woensdags gebruikt en was ik donderdagsavonds positief getest

jaja

Bewuste gebruiker
fneawognfkgln zei:
ook tot een dagje of 4 geloof ik

wordt afgebroken tot morfine en codeïne

die testen WERKEN iig WEL :openmouth: , 1x had ik woensdags gebruikt en was ik donderdagsavonds positief getest

Dank.

Ik heb wel eens gelezen dat er gasten zijn die denken zo'n test te kunnen beïnvloeden door voordien azijn te drinken! Onzin; iets voor mythbusters?

Btw; is 't niet rohypnol wat TS bedoelt? Ryhopnol heb ik nog nooit van gehoord.

fneawognfkgln

Bewuste gebruiker
ik geloof niet dat dat werkt,

maar dat mogen ze by mythbusters idd eens uitzoeken :grin:

heb wel gehoord dat ze daar een keer gingen testen of je positief voor opiaten kon worden door MAANZAAD.

dat was zo, ze gingen heel veel maanzaad eten (uit de papaver plant, net als opium!) en kennelijk bevatte dat inderdaad codeïne en werden ze positief.... :grin:

en NEE mensen, je kunt NIET high worden van MAANZAAD :grin: zulke kleine hoeveelheden

hoewel ik heb gelezen dat oude eenzame vrouwtjes in polen soms een speciaal soort thee maken van ongeveer een kilo maanzaad :wave: :grin:

En ja hij bedoelt Rohypnol... t wordt vaak verkeerd gespeld... ook wel verkeerd uitgesproken als ROO-FIE-NOL :tongueout: het is RO-HIEP-NOL en de klemtoon ligt op NOL

Insomnia

Newbie
Rohypnol heeft een geweldige uitwerking, Als je het gebruikt om te stappen en bier erbij drinkt overtreft het GHB.
Pakte het eerst ieder weekend en om te slapen werkt het ook geweldig 4 uuer slapen en hebt helemaak nergens meer last van.
Maar helaas verleden tijd. nergens meer te verkrijgen. Waar blijft de goede oude tijd

Bovenaan