• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Salvia 10x - 2e keer een succes!

raging_bull

Bewuste gebruiker
Salvia Divinorum 10x extract - Zaterdag 30 juni 2007

01:30 voorbereiding - goede set anyway - had alcohol en thc in me bloed zitten.

02:00 trip

Ik nam een flinke hijs van mijn pijpje, het begin was ff hard, toch doorbijten, inadmenen! en alles zat er in, op een paar kruimels na. Ik wachte 20 seconde met mijn ogen dicht af, ik voelde me erg vreemd oneveer bij de 12~14 seconde. vanaf dat moment vloog ik van de situatie "snaken naar admen" naar de situatie "hee hij slaat in!" Ik hield de rook ineens nog makkelijk 10 seconde in.

Tijdens dat moment en nadat ik de rook uit blies was ik ineens erg onder de indruk van het effect, ik was letterlijk me aan het afvragen waar het me zou plaatsen.. Maar ik bleef gewoon waar ik was.

Als ik mijn ogen dicht had wat ik al snel deed zag ik eigenlijk niets, snel zag ik heel wazig vrij dikke lijnen over mijn hele beeld, golvend 1 kant uit. Ik was er niet zo erg over onder de indruk en vanaf dat momente begon de trip af te lopen.

Het opkomen en het dalen van de trip ervaarde ik erg sterk. Ik heb geprobeerd het te kunnen omschrijven. Ik voelde alsof mijn hartslag intenser werd. Het leek alsof het met dubbele kracht maar op de normale snelhijd rond aan het pompen was. Ik voelde hier een soort van niveau erg sterk stijgen. Het bleef enkele seconde na stijgen tot het stijgen steeds langzemer ging. Het wegzakkken van de trip voelde precies hetzelfde maar dan andersom. Het leek nu wel of mijn hartslag er voor zorgde dat de trip steeds verder naar beneden werd getrokken.

Visueel heb ik niet echt veel bijzonders gezien. Het leek alleen allemaal veel lichter van kleur buiten tijdens de trip maar niet dat ik 100% zeker was hoe licht het normaal was.

Delirium

Badass junkie
Jammer dat je er zo weinig effect van had... Gewoon nog een keer proberen en wie weet wordt je volgende keer dieper in de Salvia wereld gezogen :grin:

Die hoge hartslag heb ik ook altijd, mijn hart bonkte bijna uit mijn borstkas de laatste keer :openmouth: Heel snel en heel hard.

De jongen

Bewuste gebruiker
Ik zweer je, na een aantal keren het te proberen was het bij de laatste toch wel prijs. Een heel inzichtrijke trip, een gevoel van waarheid. Heb zeker een kwartier zitten te zeveren over bewustzijn en over hoe dat alles uit mensen bestaat.
Hoe het komt weet ik niet maar tijdens bijna al mijn salvia trips zie ik alles als puzzelstukjes en de laatse twee keren waren die puzzelstukjes steeds mensen die gewoon de omgeving vormden.
Heb opeens echt respect gekregen voor dit middeltje. Ook viel me op dat alles die dag er ook kleurrijker uitzag.

Bovenaan