• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Salvia 10x - eindelijk na een half jaar!

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ik heb al een week vakantie en de drang naar een psychedlic werd maar groter en groter de laatste daen. Vanmiddag dus maar eens Slavia Extract 10x gehaald bij Sirius in eindhoven.

Thuis aangekomen besloot ik 's avonds het nogmaals te proberen na een half jaar geleden een halve gram opgerookt hebben en nooit iets echt gemerkt. Tenminste, ik ben niet zo ver geweest toen als ik vandaag meemaakte.

De set was prima in mijn ogen. Ik had mot met mijn moeder en die wil dat ik zondag naar mijn pa ga. Aangezien ik werk in het dorp waar mijn moeder woont kan ik dus niet gaan werken wat ik van plan was. En meestal ook dit keer weer als ik zo klem zit in een situatie kom ik door lang denken op een oplossing.

Na lang denken besloot ik aan een vriend van me te vragen of ik zondag ot vrijdag bij hem kon overbrugen en legde hem uit wat betreft mijn werk. Hij had wel zin in gezelschap en het was ok. Ik informeerde hem over de Salvia en hij werd ook nieuwsgierig.

Ik ben rond 20:00 naar hem toe gegaan vandaag met een goed gevoel over komende tijd. We hebben nog een pure blunt gerookt bij hem en rond 22:00 zijn we buiten gaan zitten. We hadden een vuurtje gemaakt bij hem achter en zijn met wat drinken in 2 tuinstoelen gaan relaxen.

Ik besloot de Salvia te gaan proberen rond 22:30. Ik had 1/5 deel van de halve gram 10x in mijn vandaag nieuw gekochte pijpje. Zie foto onderaan. Ik nam een slok cola en begon met inhaleren van de rook. Ik kreeg nog maar net de helft weg. Ik hield de rook in en wachte op het effect. Toen ik de rook uit blies was er nog een korte communicatie met mijn maat. Ik tripte al dacht ik want ik zag vanuit mijn ooghoek zijn hoofd heel snel op en neer schudden en ik kon niet goed zien of ie me nu aankeek of niet.

Vanaf dit moment begint de trip.

Ik voelde iets opkomen al kijkende naar het vuur, maar wist het niet zeker. Het werd erger en erger erg snel ook. Tot ik na 20 sec ongeveer wil zeggen tegen mijn maat dat het werkte. Ik kwam niet uit mijn woorden. Het leek alsof er een of andere druk op mijn borst zat. Ik kon met moeite verstaanbaar zeggen "wedde dat dit spul werkt hee" en zetten mijn pijpje weg en ging mijn mijn ogen dicht zitten in de stoel. Mijn maat kreeg hier een telefoontje waarvan ik er achteraf achter ben gekomen dat ik zijn behoorlijk harde ringtone niet gehoord heb.

Het gevoel wat ik had kan ik niet goed omschrijven. In elk geval was het een enorm verschil met de realitijd. Het voelde achteraf aan alsof ik uit mijn lichaam was.

Als ik mijn ogen dicht deed zag ik een ovaal kleurige circel ontstaan uit alle puntjes die ik zag als ik mijn ogen dicht deed. Ik zei ongecontroleeerd in mijn gedachte tegen mezelf "dat de trip alles kan doen met die puntjes" Ik was helemaal overweldigd met het besef wat er gebeurde. de spiraal draaide aan een kant streepjes om heen die zich rechtsom om de ovaal heen draaide en zich bovenaan aansloten met de ovaal.

Ik zag die ovaal echt wazig. Ik moest moeite doen om details te zien. Ik weet zeker dat ik de trip goed voelde, eigenlijk heb ik hem zelf onderbroken omdat ik heel graag wilde vertellen wat ik zag. Ik kon alleen nog niet praten dacht ik.

Heb mijn ogen toen weer geopent en had een breede lach op mijn gezicht en was in een enthousiaste stemming. Naa een minuutje nog een heel raar gevoel te hebben kon ik door mijn hand op mijn borst te drukken goed praten. Ik vertelde wat ik gezien had.

Geduurende het uur was ik een beetje suf en heb ik tot 6 ~ 8 keer toe scherpe witte lichtflitsjes gezien, dichtbij en verweg. Ik vind dit echt een hele vette trip. Ik heb hioer zo lang op gewacht en ik heb sterk het gevoel dat mijn wachten zijn vruchten afgeworpen vandaag. Ik ga met een tevrede gevoel slapen nu :wink:

Goanaut

Bewuste gebruiker
Hehe ja echt cool! Ik heb toen ook 'ns salvia gerookt met een vriend van me, maar dat werkte ook niet fatsoenlijk. Binnenkort ook eens proberen een echte salvia trip te bouwen.

Kees Klapkaak

Bewuste gebruiker
Salvia is best wel vaag ja. Ik krijg er altijd spontane lachkicks van, terwijl ik het eigenlijk niet grappig vind ofzo.. :confused:

Santatrip

Belezen gebruiker
Ben niet kapot van salvia...ook bij sirius gehaald x20 maar was echt niet wat we verwacht hadden (alles gedaan zoals aanbevolen)!! Ben toch meer van de trip op philosopher stones (truffels)...ook van sirius (aanrader). En anders altijd nog l! :P

raging_bull

Bewuste gebruiker
Salvia werkt bij heel veel mensen niet in een keer. Je moet echt respect opbouwen voor het spul.

Gisteren liet het met zien wat het oa kan doen met me. Ik begon ook makkelijke te lachen tijdens me trip. Vooral dat moment dat ik mijn ogen open deed om de trip te onderbreken gaf me echt een smile om niets als het ware..

Het is ook gewoon zo waar dat het niet te vergelijken is met een andere drug, het is zo'n apparte ervaring.. Wat ik me eigenlijk af vroeg. Ze zeggen dat salvia het sterkste natuurlijke halicugene drug is, is het dan nog sterket als N,N-DMT?

Ik dacht dat N,N-DMT het sterkste spul is wat er bestond.

teebo

Bewuste gebruiker
salia extract is de zwaarste drug die er is, je kan er maar zo weinig van nemen dat het bijna onmogelijk is om het te doseren
boeiend boeiend :)

raging_bull

Bewuste gebruiker
De kick was gewoon overweldigend, ik heb het een helaf jaar geleden een aantal keer in dezelfde week gedaan waarvan ik een keer een totaal warm gevoel door heel mijn lichaam kreeg. Maar wat er gistere gebeurde is niets in vergelijking met toen en dan was dit nog maar het begin :wink:

Ik ga het vanavond weer doen weer buiten als het donker is. Ik ben echt heel benieuwd wat er gaat gebeuren. Ik hoop dat ik weer een stapje verder de Salvia wereld in ga.

Bovenaan