Salvia 10x extract

xplusif

Experimenterende gebruiker
Hallo mede drugsgebruikers :grin:

Ik had een vraag aan jullie.
Ik ben van plan om salvia optehalen en ik wou graag weten hoe jullie dit innemen.
kauwen of rokend? en wat is het beste?
En hoe duur is 0.5gram 10x extract?

Alvast bedankt

Mvg xplu :wave:

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Als je de zoekfunctie gebruikt had je het al lang gevonden.. maar vooruit.

Je kan salvia het beste roken in een bong (dan heb je minder hete rook). Het beste gebruik je geen gewone aansteker maar een stormaansteker. Dit omdat de belangrijke stoffen van salvia pas vrijkomen bij een hoge temperatuur. Houd de rook zo'n 20 sec in en probeer het zo lang mogelijk vast te houden.

Kauwen kan ook alleen is het super ranzig, en je krijgt er een veel zwakkere trip van. Het duurt wel langer als roken.

Ga naar de smartshop voor de prijzen.

gekkehenkie

Belezen gebruiker
Rokend is wel het handigst, prop het in een bong en gebruik een stormaansteker om het aan te steken.

Kauwend kan ook maar het lijkt me niet dat je een uur lang op deze shit wil trippen ook is doseren erg moeilijk zo.

Ze verkopen het alleen per gram, meestal rond de 15 euro voor 10x extract.

-edit-

laat maar

Jeroen83

Bewuste gebruiker
idd bong, mag met en zonder water want salvia rook is bijzonder licht op de longen lijkt mij. iig toen ik het rookte dee ik zonder water zonder pijn :) Ik heb namelijk ergens gelezen dat het stofje in de salvia in water op kan lossen, wat THC bijvoorbeeld niet kan.

Je kan het ook goed doen met een hasjpijpje maar je moet echt wel een stormaansteker gebruiken dan en meerdere keren een trek halen, met de bong kan je soms een halve gram in één teug weg werken :)

En de prijs ong 15 euro per gram bij goede shops en 20 euro per gram online of bij dure shops

xplusif

Een vriend van mij heeft het opgehaald voor 15 euro 0.5 gram 10x extract.
Of hij heeft de rest van het geld of het is gewoon duur.
Kan het ook in een klein pijpje? en met normale aansteker?

Mvg :wave:

Jeroen83

Bewuste gebruiker
xplusif zei:
Een vriend van mij heeft het opgehaald voor 15 euro 0.5 gram 10x extract.
Of hij heeft de rest van het geld of het is gewoon duur.
Kan het ook in een klein pijpje? en met normale aansteker?

Mvg :wave:

het kan maar dan komt niet al de werkzame stof vrij. pijpje + storm/straalaansteker zou perfect zijn. Je moet wel rekening houden met dat je dan ong 3 hele teugen moet nemen ( en dan dus 20 seconden inhouden ) voordat het pijpje leeg is.

xplusif

Bedankt voor jullie hulp en info.
Vanavond ga ik het proberen en ik laat jullie wel weten wat ik ervan vondt.

mvg :mrgreen:

Inhale

Bewuste gebruiker
funkmaus zei:
Ik heb namelijk ergens gelezen dat het stofje in de salvia in water op kan lossen, wat THC bijvoorbeeld niet kan.

"Om salviathee te zetten worden de bladeren fijn gewreven en het sap eruit geknepen. Dit sap wordt gemengd met water. Deze manier van innemen is niet erg efficiënt, omdat de werkzame stoffen niet oplosbaar zijn in water."

bron: http://www.salvia.net/nl/usage.htm

Bovenaan