• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Salvia 5x 2e keer

Marasil

Newbie
Hallo,

Na een lange tijd alle tripreports lezen op df leek het mij eens tijd om me er zelf eens aan te wagen.
Ik schrijf dit report in de na golven van het gebruik van salvia 5x extract.

Wie: Ik + Neef
Setting: Bij neef buiten in de zon in het gras
met ondersteuning van de prachtige tonen van Shpongle
Wat: Salvia 5x 0.25 mg (eye-balled)

Neef ging als eerste, het was zijn eerste keer en ik wilde er op toezien dat hij goed rustig zijn trip in ging.
Dit lukte prima want hij lag al snel spacend in het gras.
Ik ging even terug naar binnen om de bong weer te vullen en bereide mij vast geestelijk voor op wat er komen ging.
Dit was mijn 2e keer salvia en de eerste keer was ik niet veel dieper gegaan dan een zware stonedheid en een iets rommelige gedachtegang.
Deze keer hoopte ik er iets meer uit te halen.

De bong was gevuld en ik zat buiten op het gras met de bong aan mijn mond en de aansteker start klaar.
Ik keek nog even naar mijn neef, zij tegen hem tot zo en toen ging het avontuur toch echt weer beginnen.
Direct vulden mijn longen zich met rook en ik begon de secondes af te tellen.
Bij het uitblazen van de rook zag ik het gras groener worden en mijn zicht begon licht te vibreren.
Dit effect werd bij elke hijs groter en na de derde hijs deed ik een poging de bong neer te zetten.
Dit mislukte ontzettend hard en hij viel om in het gras. Dit vond ik ontzettend vermakelijk en daardoor triggerde ik een lachkick
die door ging tot ik pijn in mijn ribben had.

Wat was dat een heerlijk gevoel, het leek of ik al mijn zorgen weg aan het lachen was en na de lachbui voelde ik me heerlijk ontspannen.
Dit gaf mij een enorm gevoel van rust en ik ging lekker liggen en deed mijn ogen dicht.
Door de zon had ik een geweldig oranje blikveld toen ik mijn ogen dicht deed en in deze oranje waas vormden zich mooie lijnen en cirkels.
Ik vloog met topsnelheid door deze cirkels naar het midden toe en ik riep, "Kijk de zonnepoort!".
Toen veranderde het oranje ineens langzaam in blauw, ik deed blijkbaar zonder het te merken mijn ogen open en keek ineens weer naar de strakblauwe hemel.
Bij toverslag waren er toen ineens 2 wolken in dit blauw te zien en dit triggerde bij mij de behoefte 1+1=2 uit te rekenen.
Dit lukte echter niet elke gedachte die ik probeerde te vormen ging meteen weer in rook op.
Dit was totaal niet storend het triggerde zelfs weer een lachkick.
Nu kwam ik toch echt weer terug op aarde, het gras golvde nog steeds licht en alles leek prachtig en nieuw.
Voor de rest was ik echter weer behoorlijk back to earth.
Genietend van de nagolvende "stonedheid" van de salvia besloot ik dit report te typen.
Alles lijkt nog steeds als een droom terwijl ik dit typ en ik heb ook geen flauw benul hoelang we eigenlijk "getript" hebben.

Ik hoop dat mijn poging tot een eerste report een beetje gelukt is.
Ik vind salvia nog zeker een interessante drug en ik ga het zeker nogwel eens gebruiken.

Peace,

Marasil

wietduif

Newbie
Chill man. Ik wil het deze vakantie toch ook eens proberen te roken. Heb eerder al pruimen geprobeerd, maar dit had niet echt veel effect.

sandeman

Newbie
Hmmm, ik vind het eigenlijk al vrij raar dat je tripte. Ik had van een maat gehoord dat salvia wel voor redelijk zware trips zorgde, dus wij natuurlijk direct naar de smartshop om eens te proberen. Omdat we er eigenlijk maar weinig van kenden hebben we dan ook maar van die 5x gekocht wat achteraf veel te weinig bleek te zijn. Ik ben geen zware tripper maar toch voelde ik er amper iets van behalve een soort van stoned-gevoel. Volgende keer ga ik de 15x wel eens proberen en als dat ook tegenvalt zal het waarschijnlijk de laatste keer zijn.

Bovenaan