Salvia 5x

tripiton

Newbie
hallo,

Wij hebben vanmiddag een halve gram salvia 5x gekocht bij de smartshop. Maar hoe kunnen we dit nou het beste gaan doen? Die man had het er over zelfde manier als een joint. Dus gewoon een joint draaien maar ipv wiet gewoon dat salvia er in doen? en dan gewoon het hele zakje? En na hoeveel minuten begint het effect te werken?

groeten :stoned:

yannis

Newbie
Is zeker niet goed in een joint, van effect is dit bijna niet merkbaar. Het beste kan je dit gewoon in een klein pijpje verbranden en inhaleren. De rook (lang) inhouden en meestal na 2 keer merk je er wel effect van als je de rook uitblaast.

caligo

Newbie
ik heb eigenlijk ook vraag,
ik wil met een vriend Salvia roken alleen vraag ik me af, als je het er gewoon puur in doet en ik trek bijvoorbeeld eerst, moet mijn mijn vriend er dan nieuwe Salvia in doen, of kun je het meerdere keren aansteken en gewoon trekken?
alvast bedankt :)

Didy

Belezen gebruiker
caligo zei:
ik heb eigenlijk ook vraag,
ik wil met een vriend Salvia roken alleen vraag ik me af, als je het er gewoon puur in doet en ik trek bijvoorbeeld eerst, moet mijn mijn vriend er dan nieuwe Salvia in doen, of kun je het meerdere keren aansteken en gewoon trekken?
alvast bedankt :)

Trek eraan tot het op is

Bovenaan