salvia aansteken

Dissonant

Bewuste gebruiker
lol, neen niet eronder

Je houdt je vlam vlak boven de salvia en zuigt. Zo wordt de vlam in je pijp getrokken, en kan het vuur de salvia verbranden. Dat is min of meer het principe van elke pijp.

thor

Belezen gebruiker
is 1 gram genoeg voor met zn 3en? En hoelang moet ik het inhouden? (de rook)

thanks in advance, ga het vanavond doen.. wish me luck :grin:

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
rook inhouden zo lang je kan :) Met een puurpijpje gaat dit alleen vaak vrij moeilijk omdat de rook vrij heet is.

Delirium

Badass junkie
Ik zou het zeker niet met een puurpijpje doen.

Beter maak je een gat in een frisdankfles en monteer je het pijpje er waterdicht in zoals op het plaatje. Vullen met water, maar wel opletten dat de Salvia niet nat wordt.

teebo

Bewuste gebruiker
1)waarom prik je in godsnaam het gaatje niet boven het waterniveau? anders lekt het toch zoiezo,
2)het wordt aangeraden om een stormbrander te kopen.
3) je hebt de grappigste avator ooit
:wave:

jcp

Bewuste gebruiker
Het is ook belangrijk dat je je pijp aansteekt met een hele hete vlam, dus kun je beter een gasbrandertje gebruiken.

Ik heb voor het roken van salvia bij de gamma zo'n gasbrandertje gekocht, koste maar 10 euro en je kan er een aansteker in doen voor het gas.

thor

Belezen gebruiker
ik zal het onthouden voor de volgende keer, ga het over een half uurtje doen..

Kijken of het zo ook lukt :)

thor

Belezen gebruiker
Ik werd er alleen erg high van.. of zoiets..

een uur later nog een keer geprobeert, waardoor ik ineens paranoia werd doordat iedereen door elkaar praatte..
Begon ineens te schelden, werd boos op iedereen..

Ik heb nog niet getript, maar heb al wel gemerkt dat het een duistere drug is.. niet mijn ding.. :smilingimp:

Adrenochroom

Wijs gebruiker
thor zei:
Ik werd er alleen erg high van.. of zoiets..

een uur later nog een keer geprobeert, waardoor ik ineens paranoia werd doordat iedereen door elkaar praatte..
Begon ineens te schelden, werd boos op iedereen..

Ik heb nog niet getript, maar heb al wel gemerkt dat het een duistere drug is.. niet mijn ding.. :smilingimp:

Set & Setting vriend, salvia is niet iets om zomaar ff te doen met een groep vrienden, dit is een zware psychedelic maar zeker geen kwade geest. Neem het in stilte in een donkere kamer of met een mindfold op (te bestellen via azarius), dan zul je nog eens wat mee kunnen maken.

thor

Belezen gebruiker
Het voelde iniedergeval wel heel evil, misschien nog maar een keer proberen als ik op mezelf woon.. :)

Adrenochroom

Wijs gebruiker
thor zei:
Het voelde iniedergeval wel heel evil, misschien nog maar een keer proberen als ik op mezelf woon.. :)

Gewoon met maximaal 2 vrienden erbij, wij doen altijd die mindfold op en de rest is dan helemaal stil, gewoon ff in Uitjebol lezen ondertussen. :) Zo is het het meest relaxed om te doen. Een keer deed ik het ook met 4 vrienden erbij en had ik hetzelfde, eentje zat me te filmen en ik flipte helemaal, werd superboos en volgens een maat leek het net alsof ik op het punt stond om iemand op z'n bek te slaan...

thor

Belezen gebruiker
Net een report op erowid gelezen, dat iemand zijn tijdsbesef totaal kwijt was. En dat hij 3 andere levens had geleefd, als andere personen. Hoe ziek is dat. Ik kan het me gewoon totaal niet voorstellen.

Dat was dus wel met hoge extracten (dus ook hoge dosis salvorin A), wat een vette ervaring lijkt me dat! In andere dimensies komen, dimensies die wegvallen, bijvoorbeeld tijd, andere personen/objecten worden.

geweldig, het trekt me steeds meer :grin:

Het schijnt ook een enorme hype in de U.S. te zijn, in lage dosis als vervanger van van hash, hoge dosis op partys(niet de juiste plek), of in donkere kamertjes. Iedereen raad het elkaar aan om het te gebruiken voordat het verboden wordt, denkt iemand dat het in NL ook nog zon hype zou gaan kunnen worden? En zou kunnen dat het binnen korte tijd verboden wordt?

If so, dan ga ik ff wat inslaan voor verdere experimenten :grin:

Heeft iemand nog iets boeiends te vertellen over sally D?

Bovenaan