Salvia + Coke

raging_bull

Bewuste gebruiker
Ik zat zo eens te denken, op de eerste plaats zou salvia überhaupt effect hebben onder coke, of zou het effect misschien beter zijn onder coke. Één ding is wel zeker, als je coke op hebt dan is roken en lang je adem (rook) inhouden veel makkelijker als nuchter.

henkie84

Bewuste gebruiker
Een goede vriend van me heeft dit diverse malen gedaan. Eerst coke en dan eindigen met Salvia. Hij vindt dit een prima combinatie (al gebruikt hij inmiddels bijna geen coke meer). Het effect zou beter aanslaan, intenser zijn en langer aanhouden. Dit kan natuurlijk per persoon verschillen.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Als je gaat kijken naar de tolerantie van Salvia en de manier van gebruik waarop het het beste werkt dan KAN coke een "positieve" werking hebben. We weten allemaal hoe salvia werkt, het beste rook je zo veel mogelijk in een keer en houd de rook lang genoeg in.

Probleem is dat de rook scherp is, en het is echt moeilijk om de rook lang in te houden. Sowieso alleen al een te grote hit laat je alles weer uit hoesten. Coke zorgt er voor dat je goed kunt roken, je hebt weinig last van de scherpe rook en je adem 30 seconden inhouden is het probleem niet.

De vraag van mijn kant was hoe zit het dan met de werking van beiden op elkaar. Ik dacht misschien slaat het wel niet eens in omdat de coke je bij positieven houd waardoor je misschien niet eens in de trip kan komen.

Bovenaan