salvia divinorum 5x

theholyganja

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Hey df.

Binnenkort ga ik eens salvia doen, maar voor ik het ga doen ga ik jullie nog eens raadplegen :)

In mijn geliefde smartshop verkopen ze een 5x extract waar 12,5mg in zit, maar volgens database erowid is een lichte dosis van een 5x extract tussen 0.01 en 0.05g.

Iemand ervaring met salvia die mij kan zeggen wat een sterke dosis is, maar ook niet te sterk?

Narayani

Bewuste gebruiker
0,05 lijkt mij erg weinig voor 5x extract, heb het zelf nooit afgewogen echter. Zou voor de eerste keer eerder voor 0,25 gaan. Het verschilt wel sterk per persoon hoe heftig dat aankomt.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Ik heb lang geleden ook wel eens 5x extract gerookt, kan me alleen niet meer herinneren wat voor dosis ik dan nam.

Als het echt een 5x extract is dan bevat het inderdaad 12,5mg salvinorin A en aangezien 1mg actieve stof al een behoorlijk sterke dosering is dan zou je dus 0,08g van het extract dus al sterk tot zelfs zwaar overweldigend kunnen zijn. Maar volgens mij zijn die extracten toch echt wel wat minder sterk en zul je waarschijnlijk meer nodig hebben.

Ik zou niet meteen met 0,25g beginnen aangezien je niet weet hoe je er op gaat reageren en salvia kan behoorlijk overweldigend zijn als je teveel hebt. Ik zou zeggen probeer eens 0,1 tot 0,15g voor een eerste keer om te kijken hoe het is, dan kun je daarna altijd nog meer nemen. Het duurt sowieso heel kort.

Bovenaan