Salvia divinorum vraag.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Trippin-28

Experimenterende gebruiker
Ik heb een vraagje in verband met Salvia.
Ik ben van plan om salvia te gebruiken omdat die drug mij echt wel aanspreekt.
Omdat dit mijn eerste keer is was ik van plan x5 of x15 te gebruiken.
Toch zijn er enkele dingen die mij tegenhouden.
Namelijk een Badtrip, ik heb wat videotjes bekeken en zag dat een badtrip toch weel zéér beangstigend is bij Salvia.
Aangezien ik nog redelijk nieuw ben in de "psychoactieve drug" en al ben bad gegaan op LSD,Truffels ben ik bang dit ook te hebben op Salvia.
Toch zou ik de wonderlijke wereld van Salvia eens willen ervaren.
Dus vroeg ik me af of er mensen zijn die mij kunnen tips geven om een badtrip kans zo klein mogelijk te maken op Salvia.

Groetjes,
Trippin-28

Tufnut

Badass junkie
Dat je een badtrip hebt gehad op LSD en Truffels en het feit dat je ook bij Salvia voor een badtrip vreest maakt dat ik adviseer er nog eens goed over na te denken. Salvia werkt kort, maar is zeer intens en is iets wat je niet moet onderschatten.

dernael

Bewuste gebruiker
Ik heb geen ervaring met Salvia, maar zoals voor elke drug eigenlijk geldt; Neem het alleen wanneer je lekker in je vel zit en echt zin hebt om te trippen.

Is dit niet het geval kun je het beter nog even laten liggen denk ik, just to be safe.

Groetjes en succes.
Dernael. :stoned:

Trippin-28

Ja misschien zou ik het beter niet nemen, maar langs de andere kant kan die trip zooo mooi en leuk zijn dus daar zit mijn twijfel.

ice-cube

Hallo,

Ik zou het je niet aanraden om Salvia te proberen, ik heb hier namelijk meerdere mensen erg bad op zien gaan, en ookal duurt het +- 10 minuutjes, voor hun leek de tijd een eeuwigheid.
Zeker met je verleden van badgaan op truffels en LSD en je 'angst' voor het proberen van salvia zou ik het niet aanraden.

mocht je binnenkort je angst overwinnen, er klaar voor zijn of het toch gewoon willen proberen, raad ik je aan om met een x5 extract te beginnen, één goede hijs nemen en die lang inhouden.

Als dit je beviel kan je later altijd een hoger extract proberen, over het algemeen zou x5 extract niet extreem moeten zijn.

Gr. Ice-Cube

Trippin-28

Oke,
Mijn besluit stond al sinds gisteren vast na goed na te denken, ik zal het x5 extract bestellen op azarius(sorry als ik niet mag noemen) Maar leveren die ook in Belgie? En is het wat subtiel verpakt? Ik heb namelijk ouders die dat NIET mogen weten.
Na mijn ervaring zal ik een reportje maken.

Trippin-28

ice-cube

Ja Azarius bezorgt ook in België, maar wat ik gelezen heb is dat Salvia sinds 2006 illegaal is in België. Op de Azarius site staat dit over illegaliteit:

'Alle producten op de site zijn legaal om in Nederland te bestellen. Voor andere landen stellen wij de klant zelf verantwoordelijk! '

Dus ze bezorgen het wel, maar mocht de douane het zien (kans is heel minimaal, maar is er toch wel denk ik) dan weet ik niet wat de douane er verder mee doet.

Op hun site staat ook:
'Discreet verpakt & 100% verzekerd!'

dus dat over de verpakking, zal wel goed zitten/

Trippin-28

Nouja, als ze het dan toch onderscheppen zal ik van niets weten :wink:.
Bedankt!
Mijn vragen zijn zo nu wel opgelost.
Mag slotje op.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Bovenaan