[Salvia] Eerste keer proberen?

Jesse1990

Newbie
Hey!

Ik heb een vraagje, omdat ik het eigenlijk nergens anders op internet goed kan vinden. Een tijdje terug heb ik iets gelezen over Salvia en ik ben er erg benieuwd naar, maar wat is nu om mee te beginnen een slimme manier / hoeveelheid? En hoe duur is het eigenlijk ongeveer?

Ik vind het écht niet fijn om over de longen te roken dus kan ik ook op een andere manier een trip krijgen?

En zijn er verder nog dingen waar ik echt op zou moeten letten als beginner? Ik weet het, veel vragen, maar ik ben wel een regelneef:wink:haha

Jesse

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Reken gewoon op dat de eerste keren niet veel gebeurd.. bij mij in ieder geval niet.

Neem veel liever DMT, dan heb je pas ECHT effect.

eckies

Belezen gebruiker
Weet niet of je al eens tripmiddelen op heb maar zou niet eerst met dmt te werk gaan maar met paddos ofzo..

J0rrit

Badass junkie
Dumpy zei:
Reken gewoon op dat de eerste keren niet veel gebeurd.. bij mij in ieder geval niet.

dan moet je er wel aan kunnen komen he

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
Dmt zit toch gewoon in hoestsiroop, nee w8 das dxm. Maar Salvia is toch iets maf, ik had het nooit eerder gedaan en zogenaamde sterkere tripmiddelen wel. Lsd mescaline/peyote genoeg paddo's om black out te gaan.
Nu met het afschaffen of mogelijk afschaffen, van de paddo's ik naar de smartshop voor een grote bak, zoals zij zelf het spul aankopen. Na onderhandelen en een peyote voor een maat van me viel mijn oog op zo'n buisje Salvia ... 20. Dus ik zeg doe er zo maar 3, blijkt dat er verschillende sterktes in zijn. Is helemaal nieuw voor mij. Diezelfde dag nog de paddo's getest, gewoon 3 steeltjes om te weten of het werkt. En mja ze waren sterk genoeg. Toen de salvia. Een halve gram van gerookt in een pijpje.... niks.
Een beetje vloeiend beeld aan de zijkant van mijn gezichtsveld, maar zeker niet echt trippen. De dag erop juist hetzelfde, maar ipv het pijpje de bong erbij gehaald na wat opzoekwerk bleek dit het beste te werken, en de rook zo lang mogelijk in je longen houden stond er ergens.
K geen prob dacht ik. Weer 3steeltjes voor defun, werkte al minder. Toen de salvia van de halve gram die ik nog over had, de helft in de bong.
En zowaar dat kwartje heb ik niet kunnen oproken, ik trek 1 keer, goed inhouden. Mja dezelfde roeseffecten als gisteren, geheel niet onder de indruk van het spul, neem ik een 2de hijs... krijg ik me daar een klap van dat spul. <Niet normaal ben letterlijk van mijn stoel gevallen, bong nog in de handen, tapijt verbrand alles vol bongwater.
Heb me tot aan de zetel moeten kruipen. Gewoon van de 1 second op de andere zo ver weg. Beelden van mijn kindertijd kwamen voorbij, ik wist niet meer goed of ik nu alleen of bij mijn ouders woonde, gewoon kwijt.
LINK spul echt waar, volgende keer ga ik liggen als ik dat rook.

quotethemadraven

Bewuste gebruiker
^^^ Telt dat als een triprapport?
Das gewoon stom zijn, ik wist wat er kon gebeuren, maar dacht het weer eens beter te weten. Zou het door de combi met paddo's komen denk je?
Of slaat het altijd zo in?

Jesse1990

Newbie
Hey!

Nou ik heb dus nog vaak ff geblowd e.d. en het roken ging dus perfect.

Ik had een normaal klein pijpje gebruikt en daar salvia extract (5x) in gedaan, gerookt, rook in mn longen gehouden voor iets van 20 seconden, nog een paar hijsjes daarna zelfde manier, maar er kwam de niets...

De tweede keer dat ik het probeerde duurde het ongeveer een minuutje en toen voelde ik m'n lichaam lichtjes tintelen en sommige dingen leken te 'ademen' (ze werden steeds wat groter en dan weer kleiner) maar niet fenomenaal ofzo... Kan het zijn dat het beter wordt als ik het vaker gebruik of doe ik iets niet goed ofzo? Of is er NOG iets anders?:tongueout:

Wat een vragen weer....:wink:

takala

Bewuste gebruiker
De eerste 3 keer dat ik salvia deed heb ik er nix van gevoeld (extract of niet). Het lijkt wel op een omgekeerd tolerantie.

shokora

Wijs gebruiker
Beginnen met salvia is geen goed idee. Hoewel andere middelen heel erg anders zijn dan salvia, bereiden ze je wel een klein beetje voor op salvia. Dit omdat je dan een beetje 'gewend' bent dat je wereld veranderd. Als je dit nog nooit meegemaakt hebt en je komt in een gigantische salvia trip, is dit een stuk moeilijker.

Ik heb een keer een salvia starters set gekocht toen ik 15 was. Bladeren waren op zich wel relaxt om te roken met wiet er bij, maar trippen doe je er niet van. Toen ik het 5x extract ging roken was ik insane bezorgd maar het werkte voor geen meter. Ik kreeg alleen een beetje lichte high die 10 minuten later weer weg was. Ik moet zeggen dat ik hier niet echt heel rouwig om ben, ik wil niet weten wat er was gebeurt als het keihard was ingeslagen.

Misschien binnekort toch maar weer wat salvia proberen. Het probleem is alleen dat het zo ongelofelijk duur is... 20x kost al 33 euro :(

Divinorum

Experimenterende gebruiker
De eerste 3x voelde ik me alleen een beetje stoned met 5x extract. Daarna 15x gehaald en toen heb ik flink getript. zou er binnen kort een tripverslag van schrijven.

Oh en het werkt beter met een stormaansteker, omdat salvia een hoge verbrandingstemperatuur (of hoe je het ook noemt) heeft.

pythregius

Bewuste gebruiker
Dumpy zei:

Haha die jongen weet pas net wat salvia is, en dan wil je hem al aan de dmt :hearteyes:
Ik ben er niet op tegen, volg zen raad maar op dmt is goed voor je :wink:

Salvia met paddo's onverantwoordt? salvia niet gebruiken zonder enige tripervaring?
dit vind ik dus echt vette bullshit, salvia onder paddo's is erg bijzonder, een zeer diep moment en wanneer de salvia effecten ophouden dan voelt de trip een stuk makkelijker alsof je in een comdown zit.

Zonder trip ervaring moet je juist salvia proberen om te kijken of trippen iets voor je is er kan niks fout gaan en het duurt maar 10 a 20 minuten.
dus [prima te doen. :wave:

Lucy In The Sky

Bewuste gebruiker
Eergisteren heb ik voor het eerst salvia gerookt! Het was een super leuke ervaring :)

Ik zal even vertellen hoe het ging. Ik heb het samen met mijn vriend gedaan. We hadden geen wiet meer maar hadden eigenlijk wel zin aan wat en ik had nog mega oude salvia liggen. Echt al wel 5 jaar oud ofzo. Onder het motto baadt het niet dan schaadt het niet hebben we het gerookt. Ik heb veel gelezen dat mensen de eerste keer weinig effect merken en daardoor verwachtten we er weinig van. We rookten in een simpel waterpijpje een 10x extract. Ik had totaal geen effect verwacht maar man wat hakte het er in! Eerst nam mijn vriend een volle hijs. Het roken ging prima. Dikke teug nemen en ca. halve minuut inhouden. We hadden ond erop voorbereid dat we telkens snel nadat we de rook uit bliezen weer een nieuwe teug zouden nemen maar na 2x was niet meer nodig! :grin: Jeetje prachtig gevoel. Mijn vriend wilde meteen gaan liggen. Hij vertelde later dat een soort muur van lucht hem tegen de grond aan drukte. 1 kant van zijn gezichtsveld was wazig en golvend vertelde hij. Ik zat op een stoel en werd in het begin ook wazig. Later ging ik terug in de tijd. De woonkamer was een besneeuwde omgeving. Echt zo'n mooi winter landschapje. Door de kamer liepen mensen. Ik was jong en ik was met mijn ouders en mijn broer. Het was bij het huis waar we een aantal jaren geleden woonden. Wel heel vaag allemaal. Later was dat een beetje over en hebben we ons ontzettend zitten verbazen over het effect van salvia. We lagen samen op bed en op de laptop speelden we een relaxte minimal mix. De muziek was magisch mooi. Ik lag op mijn rug en was vreselijk hard aan het nadenken in welke afspeellijst het nummer dat ik hoorde ook alweer stond. Na een tijdje had ik besloten dat het nummer in de ene afspeellijst stond maar toen ik ging kijken bleek het toch de andere te zijn. Hierover was ik vreselijk verbaasd. Echt extreem. Mijn vriend zei dat ik ontzettend verschrikt naar de laptop zat te kijken. Dit realiseerde ik mij zelf ook en dat vond ik toen erg stom. Even later lagen we samen op bed naar de muziek te luisteren. Mijn vriend streelde wat over mijn armen en mijn rug. Dit was echt fantastisch! Ik beleefde de aanrakingen vreselijk intens :hearteyes: Echt zo mooi.
Tussendoor moesten we veel lachen. Vreselijk hard schaterlachen. Met name de het kijken naar de hoe de ander zn trip beleefde vonden we erg komisch.
Mijn vriend heeft in zn trip een gesprek gevoerd met het bed. Naast het bed lag nog een ander bed in stukken dat nog in elkaar geschroefd moet worden. Hij zei: Hé bed! Wat doe je daar? Oh liggen? Aah nice! Met het andere bed? Ohoh sorry hoor we gaan al.. En toen moesten we vreselijk lachen omdat het bed samen met het bed in bed wilde liggen maar dat kon natuurlijk niet..
Dit alles duurde een klein half uurtje. Tijdens de trip was de tijd erg vaag. Ik zei na ongeveer 5 minuten (dat ik terug in de tijd was) dat het leek alsof het al 2 dagen was. Maar soms ging de tijd ook erg snel.
Met de tijd nam het effect een beetje af en hebben we nog een beetje rustig gelegen en over onze trip gepraat. Beide waren we super te pas en ook de volgdende dag nergens last van. Ook geen sloom gevoel of wat dan ook.

Salvia bedankt! :hearteyes:

We gaan binnenkort nog wel proberen of we van nog meer roken van een 20x extract nog verder weg kunnen komen.

Ik zou het iedereen aanraden! Jammer dat het niet voor iedereen dit effect heeft.. Gewoon proberen zou ik zeggen!

:wave:

Bovenaan