Salvia extract en waterpijp

MIA-1985

Wijs gebruiker
Ik ben benieuwd of er mensen zijn met ervaringen van Salvia extract i.c.m. een waterpijp.
Ik heb een 10x extract liggen en wil dat graag in een waterpijp gebruiken.
Nu is het extract eigenlijk zo erg fijn, ik zou niet weten waar ik het in mijn waterpijp zou moeten doen, aangezien het nergens blijft "hangen". Moet ik dan een gaasje gebruiken ofzo? En zo ja, waar kan ik die halen?
Ik heb overigens ook een stormaasteker gekocht. Kan die zonder problemen bij de waterpijp en salvia gebruikt worden?
Dit is de waterpijjp die ik heb: http://www.azarius.net/headshop/bongs/glass_bongs/bong_glass_twister_small/
Helaas zit er geen beschrijving bij hoe precies te gebruiken en volgens mij is hij nét weer even anders dan andere. Is het uberhaupt wel de goeie?
Hoor graag jullie tips/opmerkingen :)

azerty1987

Belezen gebruiker
dat moet gewoon lukken enja een gaaasje gebruiken daar de salvia op doen en een grote hit nemen :) en genieten maar :grin:

MIA-1985

Wijs gebruiker
Heb gisteren zo'n speciaal gaasje gekocht.
Die dingen kosten overigens ook niets :) Had er 5 voor € 0,75

Vandaag de Salvia geprobeerd. Vind het moeilijk te beschrijven wat er gebeurde, maar ik weet wel dat ik 2 flinke trekken nam en eigenlijk zat te wachten op "het gevoel". Wist niet wat ik er van zou moeten verwachten eigenlijk. Wel veel over (in)gelezen op internet, maar als je het dan zelf gaat doen is het altijd anders denk ik.
Het vage aan Salvia vind ik, is dat je dus wacht op het gevoel en je denk wanneer zit ik er nu in, maar dat je er dan eigenlijk al lang in zit, alleen ben je je daar pas later van bewust!
Ik heb een fijne trip gehad! ga het zeker nog eens doen! :grin:

Bovenaan