salvia kauwen

Ites

Experimenterende gebruiker
Hoe 'kauwen' jullie salvia? Ik had overlaatste, mss anderhalve gram gedroogde bladeren in water laten weken (wat dus NIETS is om deftig van te trippen)
ma twas direct toch al enorm veel om in één keer te kauwen.. Dus hoe doen jullie het ( als ge 4-5-6-7gram kauwt?
En hoe lang enzo

TrippyShit

Badass junkie
Je moet het volgensmij tot een balletje maken. Dat balletje stop je ergens in je wang en beetje kauwen en onder je tong laten enzo.. Pruimen ofzo noem je dat. De salvinor(ofzo) wordt dan opgenomen door je speeksel enshit in je mond.. Hoelang je het moet pruimen weet ik zelf niet, als niemand dat weet te vertellen voordat jij het wilt proberen, zou ik het gewoon zo in je mond houden tot je begint te trippen..

Ites

Tis een half uur, en ja idd een balletje van maken, maar anderhalve gram was toch al helft volume van een tennis bal.. Dermee.
En kvraag mij af of t even sterk is als ge het in verschillende keren doet.. Of echt zo een huge brok in u mond steken.
tis salvinorin a btw :wink:

cropp

Badass junkie
op de varpakking van salvia 10X staat bij mij:

gebruik: leg o,1 gram onder je tong en laat het daar 5 minuten zitten en niet doorslikken. de opname van de werkzame stoffen gaat via de mond. doorslikken is niet schadelijk voor de gezondheid.

ingredienten/netto hoeveelheid:
0,5 gram salvia extract 10X

Ites

dat zijn dan weer extracten, is niet hetzelfde als bladeren..
wat ik mij vooral afvraag is hoe 'jullie' zoveel bladeren in één keer in jullie mond krijgen ed :tongueout:

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Net als pruimtabak, een balletje in je wang, en dan steeds het sap eruit zuigen.

Als je na je ontbijt begint, en dan ook afrikaanse muziek gaat draaien, kaarsjes in de tuin aansteken, wierook erbij. Vuurtje stoken in de houtkorf, of bbq.

De sfeer heeft dan al 45% van de geestveruimende toestand.

Als je een extract rookt, heb je binnen 10 minuten een flink effect. dat tot een half uur kan aanhouden, voordat je weer besef krijgt van het beseffen.

Ites

Dus je steekt ook daadwerkelijk 5g in één keer in je mond? Want op alle internet sites lees ik dus 'balletje' maar..

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
Je kan ook in 2x verdelen.
dan ben je 2 x een uur aan het "kauwen" zeg maar.

als je een lichte verandering merkt, is het tijd voor het tweede balletje.

En zo kan je steeds doorgaan, tot je het gewenste effect hebt bereikt.

Bovenaan