Salvia ,manieren?

Enigmatique

Belezen gebruiker
Dag vrienden,
Graag had ik geweten of je salvia buiten roken of bladen kauwen,op een andere manier nog kunt gebruiken.
Ik heb namelijk een hekel aan de smaak ,en zou er toch graag van kunnen genieten,
Enige tips..?
Zoals in een yogurt doen ofzo?

Groetjes
E

Imke

Badass junkie
Nou je kauwt er zo al op, dus waarom zou je het niet in wat yoghurt kunnen doen? Verliest het dan zijn effect ofzo?
En dan nog, als je het in yoghurt zou doen zal de smaak niet echt veranderen denk ik.. Waarom wil je het trouwens niet roken?

Delirium

Badass junkie
Niet je Salvia eten! Dat is zonde :(

Je maag kan namelijk niks met Salvinorin A. De enige manieren zijn dus roken of kauwen. (Als je kauwt op bladeren wordt de stof door je tong en mond opgenomen).

BUBBLEPUNK

Belezen gebruiker
Kauwen! Kauwen! Kauwen! zei Boe De Koe!

Heb ooit een kleine 10 jaar geleden es Salvia gekauwd en moet zeggen nu zo heel vies van smaak vond ik dat toch niet, ik vond dat de smaak zich zowat verleende naar het verfrissende hoe dat munt ook smaakt...
Maar jah om nu daegelijks op je menu te zetten, daar ben ik ook geen voorstander van, maar zo echt heel vervelend vond ik die smaak niet voor zo es Salvia te verorberen.

raging_bull

Bewuste gebruiker
Kauwen of roken is idd de enige optie, theoretisch zou het moeten werken als je pure Salvinorin A injecteerd.

Alleen overdoseer je je eigen dan best makkelijk in ik denk dat je dan binnen 3 seconden weg bent.

sjaartrol

Bewuste gebruiker
Bengt zei:
Zou da wel gaan, salvia inspuiten? :openmouth:

enkel de pure salvorine A.

tuurlijk moet da lukken, je kan alles toch injecteren, alles komt toch zowiezo in je bloedbaan terecht...maar xou er toch niet mee beginne, dingen inspuiten da's zo junkie

Dumpy

Wijs gebruiker
Tripreporter
Heb het pas gerookt maar is ook echt goed te doen, viel me erg mee aangezien ik niet 'echt' rook behalve af en toe blow ( soms paar keer in de week, soms helemaal niet)
Kon het echt makkelijk inhouden, verder had ik me erop ingesteld dat ik niet veel zou merken omdat het m'n eerste keer was (niet echt slim mischien maar dan zou de teleurstelling niet zo groot zijn :P).

Dus ik roken, en toen zat ik opeens helemaal in een wereldje. Maar dat heb je eigenlijk niet echt door, ik zat dus van.. ja hier merk je geen hol van terwijl er een wezentje of iets me aan het aanmoedigen was om nog een trek te nemen en terwijl ik aan het roken was heletijd te zeggen dat ik harder moest hijsen :P en op een gegeven moment kwam ik er dus achter dat dat niet normaal was, haha.
hele vreemde drug, ga zeker nog eens mee experimenteren want heb het zeker nog niet ten volle ervaren, maar wel iets in ieder geval.
Jammer dat de extracten zo duur zijn alleen...

Bovenaan