[salvia] Oraal nemen?

Chaincells

Belezen gebruiker
Heeft er iemand ervaring met het nemen van Salvia door er op te kouwen/zuigen.
Hoeveel had je nodig? En werkte het goed?

Einstein

Badass junkie
Orale inname van salvia divinorum is zowel ontzettend smerig als ineffectief. Ik heb er, behalve een zwaar hoofd en de afschuwelijke smaak, nooit wat van meegekregen.

Sublimo

Badass junkie
Tripreporter
Chaincells zei:
En als je de bladederen gewoon rookt (geen extract) zou het ook minder effectief zijn?

Ik denk het wel. Een extract is de geconcentreerde versie van wat er in de bladeren zit, lijkt me logisch dat een extract dan sterker is dan de bladeren...

Chaincells

Belezen gebruiker
Sublimo zei:
Chaincells zei:
En als je de bladederen gewoon rookt (geen extract) zou het ook minder effectief zijn?

Ik denk het wel. Een extract is de geconcentreerde versie van wat er in de bladeren zit, lijkt me logisch dat een extract dan sterker is dan de bladeren...
Maar als het extract x5 is, en daar heb je 0,2 van, kan je net zo goed 1gram roken bedoel ik dan.

Maar ik zie wel dat je eerste paar 'hits' bepalen hoe hard je tript, dus dat zal wel niet kunnen met een hele gram bladeren.

iig thnx

dfssdfde

Badass junkie
Chaincells zei:
Sublimo zei:
Chaincells zei:

Maar als het extract x5 is, en daar heb je 0,2 van, kan je net zo goed 1gram roken bedoel ik dan.
True, maar dan wel als je er van uit gaat dat je die gram net zo snel op kunt roken als die 0.2 gram...

Tigg

Belezen gebruiker
Ik rook liever niet, dus ik heb salvia een oraal geprobeert. Ik nam iets meer dan 1 gram (droog) blad en dit hield ik zo'n 20 minuten onder mijn tong. Ik heb geprobeerd zo min mogelijk te slikken maar op een bepaald moment heb je zoveel speeksel in je mond dat je wel moet.
Ik vond het niet vies smaken, maar een relaxte manier om de drug in te nemen is het ook niet echt.
Het effect was zeer licht, ik werd een heel klein beetje stoned achtig. Na het oude blad uitgespuugd te hebben nam ik nog een gram in mijn mond en probeerde ik het weer. Het stoned achtige gevoel werd ietsje meer, maar ik ging nog steeds niet trippen. Daarna heb ik maar wat 10x extract gerookt. Omdat ik niet rook had ik moeite om de rook in te houden. Maar na een paar keer proberen had ik een trip van een minuutje of 2-3.

Mocht je het oraal nemen dan zou ik aanraden het blad in een theezakje te doen (had ik niet gedaan, maar lijkt mij wel beter). Dan leg je het theezakje onder je tong. Waarschijnlijk werkt het ook als je extract in het theezakje doet.

MIA-1985

Wijs gebruiker
Ik heb wel eens bladeren gekauwd, maar merkte er niet veel van. Effect was er wel, maar zeer licht.
Later eens een extract gerookt via een pijp+gaasje+stormaasteker(must), ik meen 20x extract en 1 gram, en dat werkte uitstekend! :grin:
Was bijzondere ervaring, zoals bekend met Salvia, helaas wel van korte duur. Max. 20min.
Ga het zeker nog eens doen, maar dan ga ik voor de 30x en dan gewoon weer 1 gram in een aantal minuten, begin ik met 0,5.

Zelf rook ik geen sigaretten (af en toe een een joint), maar wil je echt effect hebben dan raad ik je roken van het extract écht aan. Het is te doen hoor :wink: Viel mij 100% mee!

Bovenaan