Salvia Pijpje

Telefoon

Wijs gebruiker
Ik verneuk bijna altijd mijn trips hier mee

Hoe weet ik wanner de Salvia heet genoeg is ? :smoke:

beter met een aslaagje van shag of zonder ?

of het mieschien in een joint stoppen .. maar dat lijkt me moelijk

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Normaal pijpje is Prima geschikt voor het roken van Salvia, wel gewoon een gaasje erin doen. Ik snap ook niet wat je bedoelt met "wanneer de salvia heet genoeg is" Deze verbrand direct als je hijst door je pijpje.

Gewoon salvia in je pijpje, de aanstekervlam beetje hoog zetten op de salvia richten en terwijl heel diep en lang in blijven ademen. (zodat je de vlam in de pijp hijst zeg maar :) ) en dan blijven inademen dat het lekker diep zit, lang vasthouden en dan rustig uitademen. en Voilaa :sunglasses:

Telefoon

Wijs gebruiker
hmm mss dat ik dus de salvia verpest XD door eht te lang laten branden haha

met een aslaagje of zonder?

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
Zonder aslaagje.

Ik leg er zo'n rond gaasje in, (zo'n standaard pijp-gaasje) en daarop leg ik een beetje salvia. As is nergens voor nodig.

Dus niet laten branden, gewoon lang en diep blijven inademen met de vlam er op.

veel plezier :grin:

tom

Newbie
DonnieDark0 zei:
Deze verbrand direct als je hijst door je pijpje.

je moet de aansteker er langer ophouden, salvia moet idd goed verbrand worden, dit is in andere topics ook al besproken, en ik merk het idd beter, nadat ik dit geprobeerd heb

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
DonnieDark0 zei:
de aanstekervlam beetje hoog zetten op de salvia richten en terwijl heel diep en lang in blijven ademen. (zodat je de vlam in de pijp hijst zeg maar :) ) en dan blijven inademen dat het lekker diep zit, lang vasthouden en dan rustig uitademen. en Voilaa :sunglasses:

Dat zeg ik daar toch ook :) diep en lang blijven inademen, Dus natuurlijk wel MET de aansteker er nog steeds op.

Radeon915

Wijs gebruiker
Tripreporter
Tip: neem een bong of waterpijp, door een puurpijpje is die rook zo kk heet en heb je meer kans dat je moet hoesten waardoor je ook alles verneuk :P

BooYa

Belezen gebruiker
de 1ste keer dat ik salvia wou proberen heb ik et verneukt
was nie warm genoeg en had een purepijp gebruikt
volgende keer proberen met een waterpijp en ijskoud water
mss ook zo een speciale aansteker kopen die hogere temperaturen eeft

Telefoon

Wijs gebruiker
waar hala ik die gaasjes ? bij de smart shop ?

booide het altrijd gewoon ihn me pijpje zat wel een gaasje in .. :P :wave:

DonnieDark0

Bewuste gebruiker
gaasjes kun je zo bij de smartshop halen, denk ook gewoon in desigarenzaak. zijn gewoon pijpgaasjes. (zet ze niet op je snikkel......)

Delirium

Badass junkie
Gebruik een klein waterpijpje (de luchtkamer in de bong is waarschijnlijk te groot, waardoor het roken niet zo goed gaat). Ik houd altijd eerst de aansteker (een gewone, geen speciale ofzo) een paar seconden boven de Salvia tot het een beetje gloeit en hijs dan de Salvia naar binnen.

Als je voelt dat je gaat hoesten, moet je meteen stoppen met rook inademen en gewoon verse lucht inademen totdat je niet meer kan. Zo wordt de Salviarook als het ware helemaal diep je longen in geduwd. Dit zo lang mogelijk inhouden :smoke:

Bovenaan