Salvia proberen

eXeCuze

Bewuste gebruiker
Beste DF leden,

Ik en een paar vrienden wouden morgen graag salvia gaan proberen, nou hebben wij een paar vraagjes.

Als eerste: Ik zat er aan te denken om van te voren een paar pilsjes te drinken om een beetje aangeschoten te zijn, ik merk dat als ik alcohol op heb ik veel rustiger ben en alles niet zo heftig op mij af komt. Dus de vraag is of dit een verantwoorde combinatie is.

Als tweede: Welk extract is het slimste om mee te beginnen? Ik heb namelijk al een keer salvia gerookt maar eigenlijk haast niks van gevoeld, dus we willen het deze keer wel graag voelen. Of is het misschien slim om meerdere extracten te kopen mocht het ene niet werken?

Als derde: Heeft er misschien nog iemand tips om de trip zo aangenaam mogelijk te maken? bijv ideale setting of?

Dat waren wel ongeveer mijn vraagjes maar tips zijn natuurlijk altijd welkom.

Mvg,

eXeCuze :stoned:

azerty1987

Belezen gebruiker
ik denk als je nog nooit een echte salvia ervaring hebt gehad dat het dan niet zo handig is om ook te gaan drinken.. al zal het over het algemeen niks kaads kunnen die paar biertjes..

SWIm vind de 5x extract het fijnst omdat je meer een verschuivende realiteit krijgt maar niet te ver weg bent.. maar de meeste mensen die ik ken vinden 10x extract het fijnst.
koop niet voor jan l*l extracten! zo horen allemaal te weren. doen ze dat niet ligt het aan jezelf! het gaat dan om de rook techniek..
die is erg simpel... je pakt een pijpje/waterpijp... je blaast ect alle lucht uit je longen, dan houd je de aansteker bij de salvia en begin je je longen te vullen een lekker grote hit dan he! daarna houd je je adem in totdat je niet meer kan.. tegen de tijd dat je het uitblaast zal je het al merken!

setting.. doe dit alleen met vrienden die je vertrouwt en in een vertrouwde omgeving! je kan nogal wankel worden en/of omvallen maar verder is het gewoon lachen :)

eXeCuze

Bewuste gebruiker
Bedankt voor je reactie man!

Ik denk dat we maar mooi het 5x en het 10x extract gaan halen. En dan natuurlijk met het 5x extract beginnen mocht dit te licht zijn na enkele keren gebeuren(moeten natuurlijk ook even de techniek door krijgen) dan kunnen we nog altijd het 10x pakken.

Ik heb er zin in!

Tigg

Belezen gebruiker
Ik zou je eerder aanraden om voor 10x en 15x te gaan. Gewoon beginnen met kleinere beetjes roken. En als je niets merkt dan heb je in ieder geval nog meer. Tis natuurlijk zonde als alles op is en je nog niks hebt gemerkt.

eXeCuze

Bewuste gebruiker
Ja zeker goed gelachen ja mooie lachkicks.

Maar helaas heb ik niets gezien op die 10x extract.

Kreeg later op de avond nog 20x extract aangeboden, en hier heb ik echt even goed op lopen trippen maar weet eigenlijk helemaal niet meer wat ik gezien heb het ging zo snel, en ik had ook aardig wat gedronken.

Het is wel voor herhaling vatbaar vond het zeer interessant maar wil toch wel eens zien wat voor wondere wereld het kan bieden.

Bovenaan