Salvia Roken

psylocine

Newbie
Dus... salvia.

ik ga binnenkort salvia roken met vrienden (met een pijpje) en ik kan nergens op internet iets vinden over mijn vraag/idee.
we hebben een halve gram 30x en ik vroeg me af hoe je die troep moet roken want:
-ik las ergens dat je je pijpje half moet vullen vlammetje erboven en inhaleren, dat begrijp ik dan wel maar, kan het dan dat je alle salvia in 1 keer verkoold? want ik wil met die halve gram 5 of 6 personen blij maken...
dus had ik het idee om die halve gram in 5en te delen en dan bijvoorbeeld een laagje tabak in het pijpje te doen en dan 1/5 van die halve gram erboven op en roken maar... kan dit?

kortom: de beste manier om het te roken met een pijpje.

thx voor de replies en het spijt me als het toch al ergens in een forum staat. :wink:

weyoun22

Bewuste gebruiker
als je het goed wilt proberen dan zou ik wel iets meer nemen als je echt iets van de effecten wilt voelen.

Een redelijke hit en zo lang mogelijk inhouden zijn key tot een goede salvia experience. Het is niet echt een drug waarbij je makkelijk een dopje bijlegt omdat je het niet goed genoeg voelt.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Waarom die tabak?

En ja de salvia ''verkoold'' als het goed is in 1 keer.
Je moet geen trekjes nemen, maar alles in een keer en zo lang mogelijk inhouden.

Jou vraag is niet onvindbaar, en in bijna elk topic over salvia te vinden.

azerty1987

Belezen gebruiker
geen tabak erbij gewoon per persoon 1/5e deel oproken in het lieft 1 of anders 2 grote hits die zo lang mogelijk inhouden.
als het niet genoeg is moet je nog een halve gram halen.

Irezz

Bewuste gebruiker
30x doet amper iets yo, geloof me. pijpje, brander (geen aansteker, niet heet genoeg. Je kan zo'n branders wel kopen in elke smartshop. Ze gooiden ze more or less naar je hoofd in A'dam. De owner van Azarius said so at least, dat een aansteker weinig tot geen nut heeft wegens niet warm genoeg.), lighten, heel diep intrekken, heel lang inhouden. Ik had 2 minuten een felgekleurde kader rond m'n zicht, that's it. de andere keren deed ie niets meer dan even wuzzy maken, behalve in combinatie met philosopher's stones. Het leek uren te duren, dat ik in een spiraal zat en steeds maar overkop ging, terwijl dat niet zo was.~ Was nice tho.

Maaruh, ontopic: met 30x ben je echt niet zoveel. ik zou voor zwaarder gaan. Geen idee tho, aangezien ik enkel 10 en 30 heb geprobeerd. 10 is het vermelden niet waard~ doet niets voor een brok vlees van 60 kg

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Irezz zei:
30x doet amper iets yo, geloof me. pijpje, brander (geen aansteker, niet heet genoeg. Je kan zo'n branders wel kopen in elke smartshop. Ze gooiden ze more or less naar je hoofd in A'dam. De owner van Azarius said so at least, dat een aansteker weinig tot geen nut heeft wegens niet warm genoeg.), lighten, heel diep intrekken, heel lang inhouden. Ik had 2 minuten een felgekleurde kader rond m'n zicht, that's it. de andere keren deed ie niets meer dan even wuzzy maken, behalve in combinatie met philosopher's stones. Het leek uren te duren, dat ik in een spiraal zat en steeds maar overkop ging, terwijl dat niet zo was.~ Was nice tho.

Maaruh, ontopic: met 30x ben je echt niet zoveel. ik zou voor zwaarder gaan. Geen idee tho, aangezien ik enkel 10 en 30 heb geprobeerd. 10 is het vermelden niet waard~ doet niets voor een brok vlees van 60 kg

Dat sommige mensen niets tot minder merken van salvia betekend niet dat het niets doet.
30x is het sterkste extract wat in Nederland verkocht word/er bestaat. ( op Amerikaanse sites zie je wel 120X extract maar dat is bs.)

Een gewone aansteker voldoet ook gewoon hoor:) Maar dan moet je wat behendiger zijn in het trekken uit een pijp, met stormaansteker brand het gewoon sneller en beter zodat je minder lang hoeft te hijssen om alles binnen te krijgen.

Voor eerste keer zou ik nooit meer meer/hoger dan 5x gaan, en dan 0,2 gram.

Irezz

Bewuste gebruiker
Ik zweer je, bij hoog en bij laag, dat ik 60x en 90x extract heb vastgehad. Hoewel het 10x extract gewoon het 30x bleek te zijn, in juiste prijsverhouding. Dat vond ik wel gek. Ach, ik ga er niet om discussiëren, voor die 2 keer dat'k een coffeeshop vanbinnen heb gezien~ maar ik heb wel degelijk hoger dan 30x gezien. honestly. De verkoper raadde me het zelfs nog af.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Irezz zei:
Ik zweer je, bij hoog en bij laag, dat ik 60x en 90x extract heb vastgehad. Hoewel het 10x extract gewoon het 30x bleek te zijn, in juiste prijsverhouding. Dat vond ik wel gek. Ach, ik ga er niet om discussiëren, voor die 2 keer dat'k een coffeeshop vanbinnen heb gezien~ maar ik heb wel degelijk hoger dan 30x gezien. honestly. De verkoper raadde me het zelfs nog af.

Zover ik weet hebben de wat bekendere merken salvia niet hoger dan 30x.
Dat je het in je handen hebt gehad kan het kloppen hoor, maar dat lijken me verkoopscijfers.

Edit: Zie net dat ze bij de meeste online shops nu ook 40x hebben.

Irezz

Bewuste gebruiker
Well, Azarius in A'dam is wel pretty much een Salvia hotspot. Was het toch nog deze winter althans!
OFFT: A'dam kan zo fucking koud zijn béétééwéé.

PepTalk

Badass junkie
Emeritus Mod
Irezz zei:
Well, Azarius in A'dam is wel pretty much een Salvia hotspot. Was het toch nog deze winter althans!
OFFT: A'dam kan zo fucking koud zijn béétééwéé.

Die 60 en 90% was bij Azarius?
Op de site is dus pas die nieuwe van 40%, die volgens de site de hoogste is.
Lijkt me sterk dat ze in die winkel hogere verkopen?
Als je dus toch gelijk heb, wat ik niet betwijfel maar wel vreemd vind, zal dat puur uit toeristische en financiële redenen zijn. Hoewel ik dat niet echt gewent ben van de Azarius mentaliteit.

Het blijft een bedrijf he :rolleyes:

Irezz

Bewuste gebruiker
PepTalk zei:
Het blijft een bedrijf he :rolleyes:

Tuig van het kapitalisme of niet, de verkoper is/was geweldig. Gedetailleerde uitleg, gratis pijpje gekregen, ontzettend veel tips en gewoon een ontzettend aangenaam persoon.
En dat maakt het sowieso een aangename start van een aldanniet heftige salviatrip.

Bovenaan