Mijn ouders hebben geen idee wat Salvia is ...ik zou kunnen zeggen dat het een Chili plant is fsoTwilight zei:Volgens mij verstuurt Azarius vrijwel nooit reclame mee met de producten.
Je kan als het goed is ook aanvinken dat het discreet verstuurd wordt.
Waarom wil je eigenlijk een salvia stekje? Dat zullen je ouders toch ook wel gaan zien?
ik zou ook liever het extract kopen maar als ze dat zien hebben ze me meteen doorTwilight zei:Ik vraag me ook een beetje af waarom je zo graag een Salvia plantje wilt.
Los van dat het gewoon een mooie plant is kan ik eigenlijk weinig redenen bedenken.
Als je Salvia wilt ervaren kan je namelijk beter een extract kopen.
lazy zei:ik zou ook liever het extract kopen maar als ze dat zien hebben ze me meteen doorTwilight zei:Ik vraag me ook een beetje af waarom je zo graag een Salvia plantje wilt.
Los van dat het gewoon een mooie plant is kan ik eigenlijk weinig redenen bedenken.
Je bent minderjarig en je woont in BE?lazy zei:ik zou ook liever het extract kopen maar als ze dat zien hebben ze me meteen doorTwilight zei:Ik vraag me ook een beetje af waarom je zo graag een Salvia plantje wilt.
danku voor de hulpDrientje zei:Je bent minderjarig en je woont in BE?lazy zei:ik zou ook liever het extract kopen maar als ze dat zien hebben ze me meteen doorTwilight zei:Ik vraag me ook een beetje af waarom je zo graag een Salvia plantje wilt.
Je kunt het ook via pakje gemak ophalen. Ik heb dat pas gedaan en dat is super chill. Het wordt bezorgd bij een vast punt (een TNT vestiging) die je zelf uitzoekt. Het pakje blijft daar max 7 weken (geloof ik) liggen.
Alleen weet ik niet zeker of de betreffende smartshop dat doet. Ik zou even informeren.
En als je minderjarig ben wil ik je heel graag waarschuwen. Salvia mag dan makkelijk te verkrijgen zijn en legaal, het is een hele harde en verwarrende drug.
Lees je goed in en zorg ervoor dat Salvia legaal blijft. Doe geen domme dingen en vraag om een tripsitter want je kunt in je trip jezelf bezeren of andere nare dingen doen.
Twilight zei:Die twee tripsitters kunnen wel thuis blijven hoor, als jij een paar blaadjes Salvia wilt gaan kauwen. Het effect daarvan schijnt weinig voor te stellen. :P
KoxBox zei:Tripsitters zijn overrated. Ze zitten daar maar wat te zitten.
KoxBox zei:Gelukkig was ik weer serieus.
KoxBox zei:Dan is het goed. Ik wou het even verduidelijken voor buitenstaanders.

pawelonius zei:Dus, lekker trippen op het balkon zonder sitter![]()