Salvia valt tegen

jurrick

Newbie
Ik heb gisteren weer is salvia geprobeerd, alleen viel het dit keer tegen, vergeleken met mijn trip daarvoor.

Ik heb ongeveer 0,1 gram van 10x extract in mijn waterpijp gedaan, en had daarvoor al ongeveer 0,2 gram (sterke en pure) wiet gerookt in mijn waterpijp.

(Ik rook trouwens salvia en wiet in een normale waterpijp, alleen dan haal ik de slang en het tabakskopje eruit. Dan haal ik het ''kopje'' van mijn puurpijpje eraf, en die zet ik dan op de plek waar normaal de tabakskop staat. En dan zuig ik aan de plek waar normaal de slang in moet)

Ik heb (bijna) alle salvia, (op 0,02 gram na ofzo) opgerookt. En aangezien ik een niet-roker ben, vond ik dit nog best wel zwaar. Het was steeds een klein hijsje, lucht happen, een klein hijsje, lucht happen, en dat totdat de rook op was in de waterpijp. Dit heeft natuurlijk heel wat tijd in beslag genomen.

Nu krijg ik alleen heftige effects te zien als ik mijn ogen dicht houd, ik voel dan een sterke kracht tegen mij werken, en ik zit dan in een soort droom, maar ik kon mijn ogen open doen wanneer ik wou, en als ik dit deed was ik weer gewoon in de normale wereld. Het enigste wat ik zie als ik mijn ogen openhoud zijn wat (redelijk heftige) vervormingen.

Ik heb dus ook verhalen gehoord van mensen, die dus gewoon hun ogen openhouden, en dan in een compleet andere wereld komen. En nu ben ik dus wel benieuwd hoe ik ook in zo'n wereldje kom. Ik weet niet of het nut heeft om meer salvia erin te doen, want dan doe ik er nog langer over om alle rook weg te krijgen.

Ook zat ik heel de salvia trip met de gedachte dat er iemand me kamer in kwam lopen, en had ik dus het gevoel dat ik niet echt meeging in me trip, maar een beetje tegenwerkte, misschien dat het dus daaraan kan liggen. En is 20x extract sterker om te roken?

Hebben jullie tips voor mijn?

Op deze manier heb ik salvia gerookt:
http://www.youtube.com/watch?v=ty3B2ofx ... re=related

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
waarom hou je dan je ogen niet dicht? ik doe dit juist expres wanneer lady salvia me meevoert naar de overkoepelende realiteit.

jurrick

Newbie
Ik hield mijn ogen ook dicht, alleen ik wil wel is wat heftigers dan alleen ervaringen met je ogen dicht, want als ik dan mijn ogen open doe, dan is alles weer normaal (op wat vervormingen na)

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
neem salvia zoals het komt, het kan snel te heftig zijn. het is voor jou toch al zeer heftig met je ogen dicht, probeer daar dan van te genieten ipv te liggen denken waarom je met je ogen open niets ziet op "heftige" vervormingen na.

sinslord

Belezen gebruiker
Sorry,

toen ik de kop las: Salvia valt tegen, moest ik meteen hieraan denken
http://www.youtube.com/watch?v=gb76bpIW ... w%26aq%3Df

Maar zoals je op salvia reageerde had ik ook alleen dan nog dat mijn lichaam leek
Tebranden heel erg pijnlijk, en veel lachen om niets voel me nooit echt gemakkelijk.

heb 10x extract,40x extract,280x extract geprobeert en bij allemaal it zelfde :(

heb alles al met salvie gedaan, gerookt, gekauwd, thee en ook echt heel veel in een bong ( x20 extract ) het beste wat ik van dit allemaal kan krijgen is beetje zweet en dat ik pissig word om dat het niet werkt? wtf kan gewoon totaal niet high of niks hiervan worden.. miss moet ik maar stoppen met 3 jaar lang elke aaf blowen :wink:

iemand miss nog andere manieren die wel kunnen werken xD want heb nog een voorraad die op moet :wink:

SD7

Experimenterende gebruiker
10x extract is te weinig om goed te kunnen trippen op Salvia, voor een echte Salvia trip moet je minstens 30x extract hebben.

Het belangrijkste is dat je alles wat je verdeeld hebt in 1 keer inademt en heel rustig over je longen laat lopen, anders is de kans dat je niks merkt groot.

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
SD7 zei:
10x extract is te weinig om goed te kunnen trippen op Salvia, voor een echte Salvia trip moet je minstens 30x extract

dit is pure onzin.
salvia heeft bij de meeste mensen het omgekeerde tolerantie effect, dwz hoe vaker je het doet, hoe heftiger het effect word.
ik heb nou maar een mespuntje 10x nodig voor een super heftig effect soms zelfs te heftig.

De jongen

Bewuste gebruiker
mandragora zei:
SD7 zei:
10x extract is te weinig om goed te kunnen trippen op Salvia, voor een echte Salvia trip moet je minstens 30x extract

dit is pure onzin.
salvia heeft bij de meeste mensen het omgekeerde tolerantie effect, dwz hoe vaker je het doet, hoe heftiger het effect word.
ik heb nou maar een mespuntje 10x nodig voor een super heftig effect soms zelfs te heftig.

Totally agree. Ik hoef nie eens meer extract te gebruiken, gewoon blad is al hevig genoeg. Volgens mij ... kan het moeilijk uitleggen. Zou er geen reden kunnen zijn dat sommigen het niet voelen? Wss zal het wel een gewoon simpele verklaring zijn. Maar soms denk ik dat sommige mensen te gesloten zijn om de geest van salvia te ontvangen of the materisch/vast om naar een andere demensie door te stoten.

btard

Newbie
Misschien als je niet zo gevoelig bent kan je toch een hoger extract pakken.
Wat ik zelf altijd doe: Ik zuig me longen bijna vol met de rook, maar net niet helemaal.
Deze rook laat ik er zo'n 20 sec inzitten. Daarna neem ik nog een kleine hap lucht. Hierdoor duw je salvia rook dieper in je longen. Daarna laat ik steeds een beetje rook ontsnappen en neem weer een hap lucht, totdat bijna alle rook weg is. Als ik dan nog niks merk neem ik gewoon nog een hit salvia, maar dit is meestal dan al niet meer nodig XD. (30x extract)

Bovenaan