Salvia versterken/verlengen

henkie84

Bewuste gebruiker
Even een bijeenraapsel van gedachten/bevindingen en vragen over het versterken en verlengen van een Salvia trip, zonder verlies van intensiteit (zoals bij kauwen) dus het geval is. Ik ga er vanuit dat de salvia, of het extract, gerookt wordt.

Watvoor andere drugs hebben jullie ooit icm salvia gebruikt waardoor de trip langer/heftiger werd?

Zelf heb ik gemerkt dat onder invloed zijn van alcohol het gevoel versterkt, een vriend van mij knalt met deze combinatie naar andere werelden terwijl hij van alleen salvia een beetje wazig wordt. Hij heeft dit ook met coke.

De stonedheid die een salvia ervaring met zich meebrengt is wel te verlengen met een beetje Nepal Tempel of andere hash/wiet, maar dit maakt voor mijn gevoel het echte 'tripgedeelte' niet veel heftiger.

Ik heb gehoord (please do correct me if wrong) dat alcohol een MAO-remmer is?? Zo ja, zou dit een reden kunnen zijn van versterkte trips?

Daarnaast is er nog de waarschijnlijke omgekeerde tolerantie die ervoor zorgt dat iedere keer dat je het doet , het iets beter aanslaat. Een paar dagen vantevoren hier en daar een pijpje stoppen met wat bladeren alvorens je een extract doet schijnt het ook te verheftigen.

De hardst mogelijke salvia manier lijkt ons nu: paar dagen eerst wat bladeren paffen, dan de avond zelf lekker wat biertjes wegwerken, jointje erbij, lijntje SOS erbij, en dan een pijpje stoppen met 20x extract. (Dit alles uiteraard wel met sitter in een failproof-environment). Dit gaan we binnen een maand proberen en daar zal ook een tripreport van komen.

Vul dit aan, corrigeer me en vertel je eigen ervaringen.

pythregius

Bewuste gebruiker
als je salvia op paddo's of op lsd zou roken heb je zeker weten uniekere visuals stuk intensiever en longer lasting.
heb geen van beide nog geprobeerd maar als ik zie wat een dmt joint doet hoe sterker de visuals zijn met ogen open en hoe lang het duurt door de lsd dan zal dat met salvia ook eht geval zijn, je lsd trip neemt gewoon langer een andere wending.

volgens mij is alcohol geen maoi, maar kan het uiteraard verkeerd hebben.

greetz

takala

Bewuste gebruiker
henkie84 zei:
Ik heb gehoord (please do correct me if wrong) dat alcohol een MAO-remmer is?? Zo ja, zou dit een reden kunnen zijn van versterkte trips.

hoi
alcohol heeft geen mao-remmende werking. het is zelfs énorm gevaarlijk in te nemen in combinatie met mao-remmers (het is nu ook wel gevaarlijk mao-remmers te combineren met nog meer mao-remmers, ma tis niet wat ik bedoel
:) ).
En weet je waarom het zo gevaarlijk is? Omdat alcohol een KUTDRUG is die zo toxisch is voor je lichaam is dat mensen er letterlijk, van 1 keer overmatig consumeren van kunnen sterven (alcoholintoxicatie olé olé :mrgreen: ). Het was nooit bedoeld om tot zich te nemen. We ontsmetten er onze wonden mee, het dood organismen. En het droogt je zo uit (da's die kater eigenlijk: een verhoogde druk op je hersenen doordat er minder vocht tussen je hersenen en je hersenpan is.) dat je er in no-time verlept uit ziet.
+ het is enorm, maar sneaky, verslavend is. Én het veroorzaakt meer leed in de wereld dan alle andere drugs samen, en op zoveel meer niveau's omdat het zo ingeburgerd en algemeen aanvaard is)

Maar euh :mrgreen: sorry, dit is mss voor een ander topic. hopelijk begrijpt ge wa'k bedoel.
En die alcohol + sos + ofcourse salvia combinatie wil ik zeker wel eens uitproberen... :wave:

henkie84

Bewuste gebruiker
takala zei:
alcohol heeft geen mao-remmende werking. het is zelfs énorm gevaarlijk in te nemen in combinatie met mao-remmers

Ik wil dit topic hier niet aanwijden, maar zeg je nu eigenlijk niet dat je bijvoorbeeld ook bijna geen chocola (als zijnde MAO-remmer) mag eten tijdens alcohol gebruik? Als dat het geval is zou ik al jaren dood zijn namelijk :grin:

takala

Bewuste gebruiker
tis trouwens zo petieterig prutsmolecuulke: CH3-CH2-OH . In de chemie gebruiken me die OH voor water te onttrekken. En dat drinken we dan.
De alcohol die we drinken is ethanol. Van methanol ( CH3-OH ) word je zelfs blind (met de drooglegging werd, omdat mensen zelf stookten, perongeluk veel methanol gebrouwen) en hoe groter de molecule met die OH, hoe giftiger je alcohol eigenlijk wordt.

Jaja, en andere middelen zijn dan illegaal he :beer:

takala

Bewuste gebruiker
henkie84 zei:
takala zei:
alcohol heeft geen mao-remmende werking. het is zelfs énorm gevaarlijk in te nemen in combinatie met mao-remmers

Ik wil dit topic hier niet aanwijden, maar zeg je nu eigenlijk niet dat je bijvoorbeeld ook bijna geen chocola (als zijnde MAO-remmer) mag eten tijdens alcohol gebruik? Als dat het geval is zou ik al jaren dood zijn namelijk :grin:

hehe, nee, er zitten maar weinig mao-remmers in chocolade, dus veel invloed zal dat niet hebben. Op tryptamines vb wel, heb al positieve ervaring gehad met pure chocolade en paddo's. En met +100gr te eten net voor het slapen gaan om m'n dmt-trips tijdens m'n slaap wat te versterke. Moet je ook es proberen.

teebo

Bewuste gebruiker
pythregius zei:
als je salvia op paddo's of op lsd zou roken heb je zeker weten uniekere visuals stuk intensiever en longer lasting.
heb geen van beide nog geprobeerd maar als ik zie wat een dmt joint doet hoe sterker de visuals zijn met ogen open en hoe lang het duurt door de lsd dan zal dat met salvia ook eht geval zijn, je lsd trip neemt gewoon langer een andere wending.

greetz

zou je dit even kunnen verduidelijken aub?
je kan dus gewoon een joint rollen van dmt en die op je gemakske oproken?hoe zit het dan met de tollerantie?
en dmt + lsd is een leuke combinatie? l

takala

Bewuste gebruiker
teebo zei:
pythregius zei:

greetz

zou je dit even kunnen verduidelijken aub?
je kan dus gewoon een joint rollen van dmt en die op je gemakske oproken?hoe zit het dan met de tollerantie?
en dmt + lsd is een leuke combinatie? l

:) DMT in een joint doen en op't gemak roken is bullpop. Net als bij salvia moet je in 1 keer een aanzienlijke hoeveelheid binnenkrijgen.
Bij Salvia moet de ontbrandingstemperatuur rond de 200°C liggen, VEEL hoger dan bij een joint.
DMT MAG je dan weer niet verbranden, het smeltpunt ligt rond de 35°C en zal in een joint gwn compleet verloren gaan.
En zoiezo zijn combinaties van tryptamines (zoals lsd, psyloci(bi)ne, dmt,...) interessant, zolang je maar ervaring te over hebt van elk appart. Niet voor de onervaren of overmoedige tripper!!

Bovenaan