Salvia x5

Niek18000

Newbie
hallo,

Binnen 2weken ga ik naar Tilbrug met een paar vrienden. (Ik woon in België)
We hebben alles al gepland en we zouden naar Fly 'n high gaan. (smartshop in Tilburg)
Ik ben van plan om voor de eerste keer truffels en salvia te doen, ik heb hier heel wat vragen rond.
Dus ik als belg, kan gewoon binnengaan in die smartshop en truffels/salvia verkrijgen?
dan had ik nog vraag, ik heb gelezen dat 1 portie salvia 0.3g - 0.5g is, en op de website van die shop staat dat een doosje van 0.5 gram 12.50euro kost, dus betaal je 12.50euro voor 15 minuutjes te trippen?

http://www.flynhigh.nl/epages/62032517. ... /806794950

En heb ik echt zo'n speciale aansteker nodig voor salvia? of kan dat ook met een gewone aansteker?

Alvast bedankt!!

mandragora

Badass junkie
Emeritus Mod
Ja hoor jij kan als Belg gewoon in een Nederlandse smartshop binnen.
Truffels en salvia kopen kan ook als de leeftijdgrens het toelaat.

Zelf heb ik ook een stormaansteker voor salvia, maar heb vroeger ook goed getript met een gewone aansteker, gewoon de vlam erop houden als je de pijp vult met salviarook.

Beter een bong gebruiken met water dan een puur pijpje dat gaat vlotter/beter imo en word de rook ook beter gekoeld.

Die prijzen varieren van smartshop tot smartshop, over de hoeveelheid dat je gebruiken moet voor een trip is voor ieder wat anders.
Beter voor de eerste keer wat te weinig nemen ipv te veel,het kan als snel heftig uitpakken.
Experimenteer wat om je ideale dosis te bepalen, hoe vaker je het doet hoe meer effect het zal hebben ook al is het over een panne van een paar maanden al is dit gezegd uit persoonlijke ervaring.

grts

Niek18000

Newbie
Heel erg bedankt mandragora!

Misschien nog een kleine vraag; wat is minder 'erg' om eerst te gebruiken? truffels of salvia? :grin:

NiandraLades

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Salvia is maar een korte trip en met truffels en de nasleep ervan ben je wel een hele dag bezig, dus ik zou eerst voor salvia gaan. Een salvia trip kan echter wel heel heftig zijn, maar als je een beetje van 5x neemt zal het wel meevallen.
12,50 voor 0,5 gram is trouwens wel prijzig, ik betaalde hetzelfde voor 1 gram en daar heb ik 3 keer van kunnen trippen. Bij mij werkte 5x alleen niet erg goed, pas bij 20x ga ik vliegen en dan heb ik maar 0,1 gram nodig. Maar dat is persoonlijk. Stormaansteker en uiteraard een bong is ook echt wel aan te raden.

Bovenaan