boris123123456 zei:
ik vraag mij eigenlijk af wat dat is en wat dat doet ?, alej ik weet nie zoveel vn drugs ksmoor aleen wiet , alej als ge da al drugs kunt noemen xD
salvia is een tripmiddel en je gaat er dus van hallucineren. meestal wordt salvia gerookt dit geeft 5 - 10 minuten een intense trip, maar het kan ook worden gegeten en geeft een wat mildere trip voor ongeveer een uur. het is verkrijgbaar in de vorm van bladeren en extracten. de bladeren zijn het minst sterk daarna volgen de extracten: 5X 10X 15X en 20X als meest sterke.
de effecten zijn: verandering in waarneming en tijd, hallucinaties, extreme lachkicks en onzichtbare krachten die op je inwerken. je komt in een totaal andere wereld terecht. om het kort te beschrijven: vreemd en intens, maar wel fascinerend.
als je van plan bent om het eens te proberen raad ik je aan om een tripsitter te regelen (iemand die oppast als jij de realiteit verlaat) en je goed mentaal voor te bereiden. gouden regel bij tripmiddelen is dat je goed in je vel zit en het in een veilige vertrouwde omgeving doet.
veel plezier
oja je kan het gewoon in een smartshop halen en daar kun je nog meer info vragen.