Salvia ???

ik vraag mij eigenlijk af wat dat is en wat dat doet ?, alej ik weet nie zoveel vn drugs ksmoor aleen wiet , alej als ge da al drugs kunt noemen xD

_Kat_

Bewuste gebruiker
Ja dat kun je drugs noemen, evenals alcohol... :rolleyes: En Salvia zou ik niet als extract roken als je nog geen ervaring hebt met psychedelische drugs. Met zo'n extract kom je ook gelijk in de laatste paar fases van een Salvia trip, en dat is echt heel erg extreem. Dus probeer eerst nou maar een halve portie paddo's ofzo, en kijk of trippen überhaupt wel iets voor je is.

caatje

Badass junkie
boris123123456 zei:
ik vraag mij eigenlijk af wat dat is en wat dat doet ?, alej ik weet nie zoveel vn drugs ksmoor aleen wiet , alej als ge da al drugs kunt noemen xD

Heb je het al eens gegoogled? of hier bij zoekopdracht (rechtsboven) geprobeerd?

tomz0r

Badass junkie
Iedereen ervaart het anders. Sommigen voelen haast niks, maar sommigen trippen echt super hard.
Gezien de korte werkingsduur is dit best voor de hand liggend om als eerste psychedelische middel te nemen.
Of dit verstandig is weet ik niet, dat moet je aan ervaringsdeskundigen vragen.

Riel

Bewuste gebruiker
boris123123456 zei:

salvia is een tripmiddel en je gaat er dus van hallucineren. meestal wordt salvia gerookt dit geeft 5 - 10 minuten een intense trip, maar het kan ook worden gegeten en geeft een wat mildere trip voor ongeveer een uur. het is verkrijgbaar in de vorm van bladeren en extracten. de bladeren zijn het minst sterk daarna volgen de extracten: 5X 10X 15X en 20X als meest sterke.

de effecten zijn: verandering in waarneming en tijd, hallucinaties, extreme lachkicks en onzichtbare krachten die op je inwerken. je komt in een totaal andere wereld terecht. om het kort te beschrijven: vreemd en intens, maar wel fascinerend.

als je van plan bent om het eens te proberen raad ik je aan om een tripsitter te regelen (iemand die oppast als jij de realiteit verlaat) en je goed mentaal voor te bereiden. gouden regel bij tripmiddelen is dat je goed in je vel zit en het in een veilige vertrouwde omgeving doet.

veel plezier :wave:

oja je kan het gewoon in een smartshop halen en daar kun je nog meer info vragen.

Oom Klaas

Badass junkie
boris123123456 zei:
ksmoor aleen wiet , alej als ge da al drugs kunt noemen xD

als ik jou was zou ik nog even geen salvia of andere drugs doen totdat je beseft dat wiet ZEKER wel drugs is...Je bent imo echt een verschrikkelijke idioot als je denkt dat wiet geen drugs is, alcohol is zeker ook niet slecht voor je maar als je lsd doet word je gek zeker?
Ik zou je eerst eens wat beter informeren over wat je nu aan 't gebruiken bent...

Wile-E-Peyote

Badass junkie
Tripreporter
De keer dat ik salvia probeerde was alles net als in een mtv videoclip, (dan de jaren 80 clips) met van die old-school digitale effecten beelden op t scherm.

een clip a la salvia

Twilight

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Mja, zoiets soortgelijks maakte ik dus laatst ook mee. Maar dan met blije groene en blauwe landschappen in 2D waar ik als het ware doorheen vloog (Alsof het allemaal stukken decor waren). :grin:

Atropa

Bewuste gebruiker
Een plakboek over jezelf met als thema heden en verleden. Ik ontmoette haar vaak aan de rand van een meer. Waarna de kaft werd omgeslagen.

Wees gedempt tegenover deze tovervrouw. Als het zo mistig wordt dat mist uit pixels bestaat en jij uiteenwordt getrokken tot het hele beeldscherm en ze jou lichaam daarvoor gebruikt, is dat slechts 1 van haar magische truucs.

Zorg dat je huis afgesloten is en er geen scherpe punten zijn, want als je doorbreekt in je kamer kun je in je lichaam terugkomen dat zich in de badkamer bevind.

:wink:

TrippyShit

Badass junkie
_Kat_ zei:
Dus probeer eerst nou maar een halve portie paddo's ofzo, en kijk of trippen überhaupt wel iets voor je is.

Hmm, dit ben ik niet helemaal met je eens. Salvia kan heftige trips geven. Das waar. Maar als trippen niks voor je is ben je beter af met salvia dat maar eventjes duurt dan met paddo's waar je 4-6 uur aan vast zit dan.

Bovenaan