Salvia

ErnstJünger

Bewuste gebruiker
Tripreporter
Ervaring houdt hier in dat je wat met Salvia overweg kunt.
Ik denk echt niet dat blowen je enigszins voorbereidt op een Salvia-trip.

Daarom best beginnen met 5x extract en zo gradueel versterken tot x20. Tenminste als je het aangenaam vindt.
De getallen staan inderdaad voor de extractie-sterktes.

Verder kan je hier wat browsen onder zoekterm 'salvia' en zo lering trekken uit vele trip reports e.d.

Flaffie

Wijs gebruiker
Als je de 5 extract neemt heb je kans dat je totaal niks voelt en dat is zonde van het geld.
Ik heb 1 x 5 extract geprobeerd. 7,50 euro kwijt per persoon, alle 4 hadden we totaal niks.
Ik zou dus beginnen met 10 extract. Anders bestaat er dus een grote kans dat je niks voelt.
Maar zoek er eerst flink wat info over, want het is niet niks als ik zo de verhalen lees.

geekos

Bewuste gebruiker
yup mss zelf best 20x voor de eerste keer, bij 5x niets gevoeld, bij 10x ging ik 5-10 minuten echt volledig zweven, kon echt niet blijven stilzitten en mijn beeld was net opgedeeld in vakjes, leuke trip maar om daar zoveel geld voor te geven (weet niet meer precies, 15 euro de man fzo) vind ik het niet de moeite

ik wil er eens kopen niet van smartshop, denk dat die gewoon veel te hoge prijzen vragen voor salvia ook

djstayla

Belezen gebruiker
Salvia kan hard aankomen...begin eerst met paddo's/truffels ofzo :)
Heb zelf alleen de 10x extracten gehad, eerste twee keer niet veel van gemerkt..weggetrokken gevoel naar links..oncontrolbeer lachen :grin:

Je hebt kans dat je er niks van merkt de eerste keren, omdat je lichaam waarschijnlijk aan de stof moet wennen.

buzzrider

Wijs gebruiker
Eerste keer 5x proberen zegt iedereen altijd maar ik kan je zeggen dat je daar weinig of niets aan zal hebben. Begin met 10x om te kijken of het gevoel je wel aanstaat, want salvia is niet voor iedereen weggelegd en denk eraan, vooral geen schrik hebben > het is maar een trip.

En voor de rest, je ervaring met blowen verandert hier niets aan, het is een volledig ander gevoel. Die site waar je op keek bedoelt met ervaring hebben dat je eerst met licht moet beginnen om zo gewoon te worden aan wat je kan verwachten als je voor de 1Ox, 15x, 20x of hoger gaat. Bekijk het als een videogame, je begint met te oefenen voor je de eindbaas kan verslaan. (Ja, ik gebruik graag metaforen :P)

Doerak

Bewuste gebruiker
230x extract maken door Salvinorine te extraheren uit Salvia bladeren (niet het extract). Mespuntje verdampen met een stormaansteker in "The Machine" (een homemade vaporizer, zie Google).

Hard gaen :wave:

buzzrider

Wijs gebruiker
Doerak zei:
230x extract maken door Salvinorine te extraheren uit Salvia bladeren (niet het extract). Mespuntje verdampen met een stormaansteker in "The Machine" (een homemade vaporizer, zie Google).

Indrukwekkend hoor :P
De TS vroeg achter info omdat hij het de eerste keer wil doen.

Doerak

Bewuste gebruiker
buzzrider zei:
Doerak zei:

Indrukwekkend hoor :P
De TS vroeg achter info omdat hij het de eerste keer wil doen.
Sorry, had gewoon zin om een kansloze reply the schrijven. Maar wie weet heeft iemand anders er wat aan :wink:

Ik kon maar niet doorbreken met Salvia totdat ik een 80x extract maakte. Het bovenstaande heb ik eerlijk gezegd ook nooit gedaan en raad ik ook niet aan. Salvinorine A is actief vanaf 200ug. Een mespuntje is zo maar 200x zoveel, hihi :P

Bovenaan