Salvia

GanjaLove

Newbie
Als dit in mijn vorige topic nog thuishoord, exuse me :)

Is er eigenlijk verschil tussen het roken van salvia dmv een pijpje of door een waterpijp?
Want bij een waterpijp gaat het natuurlijk door water en via een puurpijpje wat rechtstreekser. :wink: En zou een bong een optie zijn?

:stoned:

greenpower

Bewuste gebruiker
Kan allemaal. Ik denk dat een waterpijp of bong het beste is. De rook van salvia is namelijk erg heet en zwaar en door het water valt dat weer een beetje mee.

Veel plezier.

Autsider

Belezen gebruiker
kort pijpje is te heet voor mijn idee, ik gebruik een waterpijp zonder water, salvia zou haast zeker in het water achterblijven, maar zonder water koelt het ook nog genoeg om geen gebakken keel te hebben.

Zazuu.

Bewuste gebruiker
ik hoorde, van een betrouwbare bron, dat je het haast wel moet doen in een puurpijpje.

Ook werd er bij verteld: neem eerst een hijs zoals je die van een sigaret neemt en inhaleer dan met je mond aan het pijpje, met vlam erbij, dat is essentieel in het Salvia Div. roken omdat het echt hard moet branden, het is ook niet noodzakelijk om een stormaansteker te gebrauchen.

Zelf nog niet geprobeerd, komt binnenkort.

Inhale

Bewuste gebruiker
een pijpje word veel te warm. 1e keer probeerde ik het ook in een pijpje maar daar hield ik een brandblaar aan over.

doe het gewoon in een bong of waterpijp. Met of zonder water maakt niet zoveel uit.

Bovenaan