Salvia

sorry als hij er dubbel komt te staan ofzo maar volgens mij ging er net iets mis.

ik heb moeite met het vinden of salvia nou legaal of illegaal is.

is er iemand hier die weet of salvia nog legaal is of niet.
en stel dat het nog legaal is mag je het dan overal bij je hebben in nederland?

alvast bedankt :)

Tufnut

Badass junkie
Ja. Salvia is legaal en dus mag je het ook bij je hebben.
Salvia is alleen wel een heftig goedje wara je niet zomaar even mee moet expirimenteren. Zorg dat je weet wat je doet en wat je te wachten staat.

Einstein

Badass junkie
Wel bizar eigenlijk dat net zo'n beetje het heftigste tripmiddel (voor velen dan) dat er is nog steeds volkomen legaal is. Nu ja, des te beter :hearteyes:

Salvia kun je inderdaad gewoon bij de smartshop halen,
pak alleen niet meteen een te sterk extract omdat ik weet zeker dat je de eerste keer echt een WTF gevoel zult krijgen. De eerste keer dat ik salvia deed was namelijk best intens en kon me de helft na de trip niet meer herinneren....

Tijdloos

DF-koning
Tripreporter
warhunternl zei:
Salvia kun je inderdaad gewoon bij de smartshop halen,
pak alleen niet meteen een te sterk extract omdat ik weet zeker dat je de eerste keer echt een WTF gevoel zult krijgen. De eerste keer dat ik salvia deed was namelijk best intens en kon me de helft na de trip niet meer herinneren....

Inderdaad ik begon zelf met 10x extract misschien wat veel maar dat werd me aangeraden daar toen. Merkte op dat het het best werkte bij mij in het donker zonder muziek afleiding of wat dan ook.
Maar deed het keer alleen 20x extract en sloeg zo hard in dat de waterpijp nog smeulend viel op het tapijt(niets ernstigs gebeurd verder op paar zwarte plekken na hehe) maar toen brak ik echt los in de salvia wereld, geweldig spul vind/vond ik het. Tijd niet meer gedaan nu.

Bovenaan