• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

samen ghb op de bank

stinger72

Newbie
Omdat we rustig aan moeten doen met de xtc besloten we eens ghb samen te gebruiken
kamer gezellig gemaakt met kaarsjes
pioneer dj set aangesloten voor de muziek
om 23.00 uur ieder 2,2 ml ghb genomen met frisdrank
bij de man kwam hij langzaam lekker binnen, een roesje, muziek kwam lekker binnen
stilzitten ging niet meer, had zin in te dansen en mijn vrouwtje...
alleen de vrouw voelde niet veel, na een tijdje wat misselijk en kwam niet in een stemming
om 00.15 besloten om niet bij te pakken en maar naar bed te gaan.

was dus niet helemaal een succes

maar over een tijdje we gaan het nog een keer proberen
iemand nog tips, iets meer ghb voor de vrouw ?

Fool

Badass junkie
Zorgen dat je maag leeg is (als je dat niet al had), en langzaam je dosering opschroeven. Je moet volgens mij gewoon je persoonlijke dosering aftasten en het niet gaat rushen. :)

stinger72

Newbie
we hadden een lege maag en 2,2 ml was na de xtc meestal voldoende, volgende keer iets meer
maar het blijft moeilijk om de juiste dosering te pakken

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Na de XTC werkt GHB ook vaak wat sterker. Als je het nuchter neemt heb je dus vaak wat meer nodig. Het beste kun je inderdaad beginnen rond die 2.2 en dan na een uurtje evt nog 0.5 of 1 bijnemen als het niet voldoende is. Ik ken het probleem wat je noemt, je moet over een bepaalde drempel heen om het goede effect te krijgen maar doe het dus wel rustig aan :)

Bij ons is het meestal de regel dat als je niet voldoende voelt en je denkt dat je bij moet nemen, nog een kwartiertje extra wachten en dan pas nemen.

Bovenaan