Samen naar de "andere" realiteit

maiskorrel

Bewuste gebruiker
Zou het mogelijk zijn om bijvoorbeeld als je tegelijkertijd Keta inneemt dat je dan samen naar de K-hole gaat. En dan dat je allebei (ongeveer) hetzelfde hebt meegemaakt. Of elkaar hebt gezien in de trip en zo daarna elkaar kunt aanvullen van wat er allemaal gebeurd was. Op die manier zou je veel meer kunnen terug halen van de trip. Dezelfde vraag voor bijvoorbeeld dmt en andere psychedlische drugs.

Heeft hier iemand ervaring mee of weet of dit mogelijk is?

Zelf heb ik wel vaak op paddo's dat medetrippers soms exact zeggen wat ik op dat moment dacht. Of dat we tegelijkertijd hetzelfde zeggen (voorbeeld: wow die lucht is zo vaag, en dat in koor).

NEP

Newbie
Ik denk dat dit wel zo is, heb het zelf niet meegemaakt. Maar iemand waar ik vaak contact mee had heeft me ooit iets verteld over keta.
Hij kwam dus uit Roemenie, waar je dus vrij moeilijk drugs kan krijgen als je geen contact hebt met de "juiste" personen. Anders zit je dus elke zaterdag met een zakje wiet (als je het wel zo mag noemen).

Op een gegeven moment kreeg een vriend contact met een dierenarts, waar ze dus ketanol (o.i.d hoe het ook heet in vloeibare vorm) van konden krijgen.

De eerste keer brachten ze het al gelijk intramusculair in, omdat ze een keer echt wilde spacen. Ze deden het met een man of 10 tegelijk, ze gingen allemaal naar een soort van K-hole. Waar ze elkaar toch nog tegenkwamen, ze konden zelfs met elkaar communiceren (telepatisch weliswaar). Hij heeft later nog zo veel drugs gebruikt, maar zei toch dat dit de raarste ervaring was die hij ooit had meegemaakt.

Want na die ervaring wisten ze allemaal wat ze gezegd hadden, terwijl ze het niet uitgesproken hadden kunnen hebben.

azgaza

Badass junkie
Ik heb wel eens op LSD een hele trip lang op hetzelfde moment hetzelfde gedacht, praten was niet nodig, want we snapten elkaar perfect en de woorden maakte het warrig. Een korte zin was weer genoeg om het totaal te beschrijven, want de ander kon het zowat afmaken.
Bij mij ligt het er totaal aan met wie ik trip. Bovenstaand LSD verhaal was met mijn vriend, met hem heb ik dat altijd, ook als we dan achteraf terugpraten bleek het hetzelfde te zijn. Het geeft een beetje het gevoel alsof we samen een persoon zijn dan. Met andere mensen heb ik het iets minder gehad. Ik vraag me trouwens ook wel af hoe het zit bij andere middelen, of het dan ook zo vaak voorkomt.

Bovenaan