Samen stoppen met coke?

wendela

Experimenterende gebruiker
Dankjewel voor de informatie, ik ga meteen even kijken.

Ik gebruikte al jaren elke dag en het laatste jaar 4 gram per week. Ik ben 6 maanden gestopt en heb toen een terugslag gehad van 6 weken (bijna weer terug bij af). Nu ben ik weer 12 dagen clean.

groetjes v Wendela

Voor de mensen die elke dag de drang wel hebben om een grammetje coke te halen of 6 neem een flinke lijn speed en blijf die nacht wakker de volgende dag die avond ga je slapen je zal zien dat de drang weg is, die komende week sterk zijn en vooral denken aan je geld en ook niet meer aan speed want dan leef je niet lang.. het beste

Arizona

Bewuste gebruiker
heb wel een emailadres van ze:
[email protected]
en als je twittert:
Twitter: twitter.com/ExpertCleanics

Misschien werkt dat wel, anders er zijn genoeg andere klinieken waar je terecht kan voor verslavingszorg.

(het is een redelijk oud topic)

babalonia

Hey... we horen niets meer van Angelo... wat zou er met hem gebeurd zijn?
Ik las wel 6 x "ik ga stoppen, nu weet ik het zeker... ik heb geen hulp nodig.."

Mijn partner is nu sinds 6 weken uit de kliniek (voor coke,alcohol en basen), het gaat heel goed met hem. Hij heeft een paar heftige situaties doorstaan ZONDER gebruik, door veel met mij te praten, hij was zo'n binnenvetter. Door de opname in de kliniek is hij veel gaan praten, met psychologen, met medegebruikers, dat was goed. Hoewel hij niet meer naar meetings gaat (moest 2 x per week), is hij er nog steeds klaar mee. Een biertje drinken zal hij over een hele poos wel weer eens gaan doen, maar ook dat moet hij onder controle houden (dat is moeilijk, want is veel socialer geaccpeteerd). Maar goed, wat ik wil zeggen, in april dit jaar stond ik op het punt de relatie te beeindigen, met een kleintje in huis KON ikhet gewoon niet meer handelen. Heb hem de deur uitgezet. Een vriendin die ook gebruikt (zoals bij ANgelo) is echt niet handig... Ik heb die klotezooi gelukkig nooit aangeraakt,weleens iets geprobeerd in mijn leven en ook flink gefeest, maar coke nooit. Ben ik erg blij om.

Je bent sterker als je wel om hulp vraagt, en als je het echt wilt, waarom dan niet alle zeilen bijzetten. Succes en ik hoop te horen hoe het gaat Angelo.... !

weyoun22

Bewuste gebruiker
babalonia zei:
Mijn partner is nu sinds 6 weken uit de kliniek (voor coke,alcohol en basen), het gaat heel goed met hem. Hij heeft een paar heftige situaties doorstaan ZONDER gebruik, door veel met mij te praten, hij was zo'n binnenvetter. Door de opname in de kliniek is hij veel gaan praten, met psychologen, met medegebruikers, dat was goed. Hoewel hij niet meer naar meetings gaat (moest 2 x per week), is hij er nog steeds klaar mee.

Ghanzibaldhi

Ik stop ook met alleen in het weekend, erg dure hobby voor een student :wink: verder heb je er eigenlijk niks aan want je voelt je wel even beter maar je wil alleen maar meer. Echt ellendig eigenlijk dus voor mensen met weinig geld zoals ik. Vandaar deze keuze, het is inmiddels wel een (nare) gewoonte geworden, en ik heb eigenlijk de afgelopen 3 jaar geen enkel weekend overgeslagen. gr

Bovenaan