Hey... we horen niets meer van Angelo... wat zou er met hem gebeurd zijn?
Ik las wel 6 x "ik ga stoppen, nu weet ik het zeker... ik heb geen hulp nodig.."
Mijn partner is nu sinds 6 weken uit de kliniek (voor coke,alcohol en basen), het gaat heel goed met hem. Hij heeft een paar heftige situaties doorstaan ZONDER gebruik, door veel met mij te praten, hij was zo'n binnenvetter. Door de opname in de kliniek is hij veel gaan praten, met psychologen, met medegebruikers, dat was goed. Hoewel hij niet meer naar meetings gaat (moest 2 x per week), is hij er nog steeds klaar mee. Een biertje drinken zal hij over een hele poos wel weer eens gaan doen, maar ook dat moet hij onder controle houden (dat is moeilijk, want is veel socialer geaccpeteerd). Maar goed, wat ik wil zeggen, in april dit jaar stond ik op het punt de relatie te beeindigen, met een kleintje in huis KON ikhet gewoon niet meer handelen. Heb hem de deur uitgezet. Een vriendin die ook gebruikt (zoals bij ANgelo) is echt niet handig... Ik heb die klotezooi gelukkig nooit aangeraakt,weleens iets geprobeerd in mijn leven en ook flink gefeest, maar coke nooit. Ben ik erg blij om.
Je bent sterker als je wel om hulp vraagt, en als je het echt wilt, waarom dan niet alle zeilen bijzetten. Succes en ik hoop te horen hoe het gaat Angelo.... !