Samenwonen met een verslaafde

BaJa

Newbie
Ik woon sinds 3 maanden samen met een jongen die gebruikt. De laatste weken lijkt ie steeds meer te gebruiken en haalt de vreemdste toeren uit om niet in mijn buurt te zijn als ie gebruikt.
Ik probeer er thuis een gewoon huiselijk onderwerp van te maken, iets wat ie met mij moet kunnen bespreken. Maar hij blijft erover liegen en blijft nachtjes weg, wetende dat ie toch weer thuis moet komen en dan doet ie net of er niets gebeurt is.
De dagen erop heb ik niets aan hem, ligt ie op bed, is hij neerslachtig en heeft hij pijn in zijn lijf zegt ie.
Hij zegt wel te willen afkicken maar blijft het uitstellen.
Pff gaat dit ooit over?

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
ik wil niet lullig doen hoor, maar wat wil je nou bereiken met dit stukje tekst, wij kunnen achter ons pc'tje toch niks uitvoeren dan mag er miss wat 'advies' gegeven worden maar bij een verslaafde komt het 100% op hem aan, of hij nog wat van ze leven wilt maken of maar aan de drugs blijft. Ik erger me best wel aan dit soort posts om de week is er wel weer iemand met. 'Help me vriend gebruikt drugs wat moet ik doen'.
Het enigge echte antwoord blijft gewoon dat hij er zelf achter moet staan om te stoppen. Daarbij komt ook nog is dat we niks kunnen ondernemen ofzo. Kortom dit verhaaldje is vrijwel zinloos....

Psilo

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Shit happens.

Simpel kereltje ben je toch....
Maar ik snap toch niet de essentie......toch?

Let maar niet op mister speednose(=deranged) hoor.

Baja ik vind het erg moeilijk om een eventueel advies te geven.
Uit je post leid ik af dat je je huidige vriendje nogal kort kent.....
Waarschijnlijk vind je hem leuk, aantrekkelijk etc. maar als je serieus met hem wilt samenwonen moet dit onderwerp toch ook gewoon bespreekbaar zijn?

flash kieke

Wijs gebruiker
Psilo zei:
Deranged zei:
Shit happens.

Simpel kereltje ben je toch....
Maar ik snap toch niet de essentie......toch?

Let maar niet op mister speednose(=deranged) hoor.

Baja ik vind het erg moeilijk om een eventueel advies te geven.
Uit je post leid ik af dat je je huidige vriendje nogal kort kent.....
Waarschijnlijk vind je hem leuk, aantrekkelijk etc. maar als je serieus met hem wilt samenwonen moet dit onderwerp toch ook gewoon bespreekbaar zijn?

Hoe kun jij dat nou wten?

Ze wonen 3maanden samen.

minn

Badass junkie
need^weed zei:
ik wil niet lullig doen hoor, maar wat wil je nou bereiken met dit stukje tekst, wij kunnen achter ons pc'tje toch niks uitvoeren dan mag er miss wat 'advies' gegeven worden maar bij een verslaafde komt het 100% op hem aan, of hij nog wat van ze leven wilt maken of maar aan de drugs blijft. Ik erger me best wel aan dit soort posts om de week is er wel weer iemand met. 'Help me vriend gebruikt drugs wat moet ik doen'.
Het enigge echte antwoord blijft gewoon dat hij er zelf achter moet staan om te stoppen. Daarbij komt ook nog is dat we niks kunnen ondernemen ofzo. Kortom dit verhaaldje is vrijwel zinloos....

Deze gozer/meid moet eventjes zijn/haar verhaal kwijt. Zijn/haar hart luchten. Een beetje respect zou wel oke zijn.

Psilo

Bewuste gebruiker
minn zei:
need^weed zei:

Deze gozer/meid moet eventjes zijn/haar verhaal kwijt. Zijn/haar hart luchten. Een beetje respect zou wel oke zijn.

Precies...met weinig woorden....verwoord je gewoon wat ik bedoel.....
Ik mis gewoon soms een beetje de empathie op dit forum.

Psilo

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Ik mis de azijnpissers.

Hahaha...helaas kunnen de lezers niet meegenieten van jou essentie.....

(de nieuwe lezers wil ik graag wijzen op de inhoudsloze posts van mijnheer deranged die waarschijnlijk niets anders te doen heeft dan negatieve posts schrijven op een forum dat gaat over het gebruik van middelen waar hij enkel zeer inhoudsloos op kan reageren)

Ik vind je steeds interessanter worden..... :mrgreen:

Ellesdee

Badass junkie
Psilo zei:
Deranged zei:
Ik mis de azijnpissers.

(de nieuwe lezers wil ik graag wijzen op de inhoudsloze posts van mijnheer deranged die waarschijnlijk niets anders te doen heeft dan negatieve posts schrijven op een forum dat gaat over het gebruik van middelen waar hij enkel zeer inhoudsloos op kan reageren)

hij kan best lief zijn hoor... :)

Psilo

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Je bent niet de enige, ik ben dan ook heel interessant.

Ik zie best een mogelijkheid dat je interessant zou zijn. Het is alleen zo moelijk om tussen je cynische gezever een interessant stuk te vinden.

Of mis ik nu weer je essentie?

Psilo

Bewuste gebruiker
Ellesdee zei:
Psilo zei:
Deranged zei:
Ik mis de azijnpissers.

hij kan best lief zijn hoor... :)

Lief is voor mij het verkeerde woord....maar hij blijft leuk om op te reageren. Zoals mister Deranged al eerder aangaf moet ik niet zo zwart/wit denken. Hij lijkt me wel leuk als persoon.......

Niet als vriend.....maar eerder als patient......
Patienten kunnen zo leuk zijn.......

Psilo

Bewuste gebruiker
Ik niet per definitie...... Dat moet iedereen voor zichzelf uitmaken.

Ik vind Deranged gewoon leuk als interessant cynisch forum-object....
Niet te serieus nemen....

Al blijf ik benieuwd wie hij echt is......

Deranged

Badass junkie

flash kieke

Wijs gebruiker
BaJa zei:
Ik woon sinds 3 maanden samen met een jongen die gebruikt. De laatste weken lijkt ie steeds meer te gebruiken en haalt de vreemdste toeren uit om niet in mijn buurt te zijn als ie gebruikt.
Ik probeer er thuis een gewoon huiselijk onderwerp van te maken, iets wat ie met mij moet kunnen bespreken. Maar hij blijft erover liegen en blijft nachtjes weg, wetende dat ie toch weer thuis moet komen en dan doet ie net of er niets gebeurt is.
De dagen erop heb ik niets aan hem, ligt ie op bed, is hij neerslachtig en heeft hij pijn in zijn lijf zegt ie.
Hij zegt wel te willen afkicken maar blijft het uitstellen.
Pff gaat dit ooit over?

Je moet eens in andere topic's kijken bij cocaine.
Dan zul je je antwoord wel vinden.

Gewoon effe wat rond zien en je zult je antwoord vinden.

:wave:

Psilo

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Shit happens.

Je reactie komt soms anders wel vaak overeen met een computer.
Dit is niet de eerste keer dat je zo'n exacte interessante aanvulling hebt op een post.

Cactus? (maar ik begrijp misschien jou diepgaande essentie niet?)

Psilo

Bewuste gebruiker
Deranged zei:
Shit happens.

Je reactie komt soms anders wel vaak overeen met een computer.
Dit is niet de eerste keer dat je zo'n exacte interessante aanvulling hebt op een post.

Cactus? (maar ik begrijp misschien jou diepgaande essentie niet?)

Maar nu ga ik lekker slapen. Indien niet al je dopamine-receptoren te veel overgestimuleerd worden vanavond ga ik ervan uit dat je ook lekker gaat slapen vanavond. Anders succes, geniet ervan.....

Om met jou one-liner af te sluiten: shit happens :grin:

GabberSnoePie

Wijs gebruiker
Psilo zei:
minn zei:
need^weed zei:

Precies...met weinig woorden....verwoord je gewoon wat ik bedoel.....
Ik mis gewoon soms een beetje de empathie op dit forum.

aan dit topic heeft ze zo te zien toch niks, dit topic verdient eerder de naam ; deranged.... daar word meer over gepraat dan over het onderwerp :rolleyes:

voor de rest, blijft het een onzinnig topic

Bovenaan