San Pedro pillen

Psychedelicious

Experimenterende gebruiker
Ik heb laatst een keer een San pedro gegeten en gedronken. Effect was erg licht maarja ik had na 3 kwartier ook alles weer uitgekotst :kots: :kots:
een vriend van me had het niet uitgekotst en die heeft nog wel een lekker tripje gehad, ik zelf tripte lichtjes maar op een heel andere manier als op truffels of paddo's bijv.
Nou wil ik binnekort weer een keer San pedro doen alleen ik heb geen zin om nog een keer een halve kilo cactus te eten :wave: Daar vond ik het echt te smerig voor
We hadden ook nog San Pedro thee, en die was al helemaal niet te drinken
naa 3 slokken moest ik weer overgeven dus toen hadden we maar besloten om de thee in te koken tot het een drapje was en daar hadden we toen bommetjes van gemaakt
omdat dat de enige manier was waarop we die vreselijke smaak niet hoefde te proeven
maar dat werkte ook niet echt..
nu ben ik ik van plan om binnenkort weer een keer San pedro te doen, en er nu wel een lekker tripje uit te halen maar dan zonder die vieze smaak
dus ik dacht mischien kan je San pedro drogen, vermalen/verpoederen en dit in lege capsules stoppen
lijkt me wel dat je dan een flinke berg cactus pillen moet eten, maar alles is beter als een halve kilo van de smerigste bagger die je ooit gegeten hebt :openmouth: Niet anders dan respect voor de heilige San pedro natuurlijk, maar hij had best wat lekkerder mogen smaken.
Heeft iemand hier ervaring mee?
Greetz Psychedelicious

gamezz

Bewuste gebruiker
ik neem aan datje met 1/2kilo cactus vers bedoelt? gedroogd zal dit een stuk kleiner worden.
verpoederen en in een glas water (of fruitsap ofzo) gooien en opdrinken?
even over de smaak , het lijkt wel of alle natuurlijke planten waarvan je hallucineert niet lekker zijn.

lolnoob

Bewuste gebruiker
Heb je al de methode geprobeerd dat je hem in stukjes snijdt, in de vriezer zet voor een nacht, hem dan in de blender doet en het daarna door een doek gooit zodat je alleen de vloeistof overhoudt? Schijnt minder smerig te zijn (maar nog steeds niet lekker).

Ik ben ook erg benieuwd naar mescaline, ga ik ook ooit nog een keer proberen :)

Psychedelicious

Experimenterende gebruiker
gamezz zei:
ik neem aan datje met 1/2kilo cactus vers bedoelt? gedroogd zal dit een stuk kleiner worden.
verpoederen en in een glas water (of fruitsap ofzo) gooien en opdrinken?
even over de smaak , het lijkt wel of alle natuurlijke planten waarvan je hallucineert niet lekker zijn.

Jaa ik bedoelde idd 1/2 kilo vers want gedroogd zal dat een heftig tripje opleveren :P
Ik denk zelf dat er wel een soort van reden is dat alle natuurlijke space producten (op wiet na :stoned: :stoned: ) niet lekker zijn: Het zal vast niet de bedoeling zijn dat mensen hier vaak en veel van gaan snoepen :grin: :grin: , daarom zijn ze ook minder gevaarlijk en verslavend als chemische middelen denk ik, maarja dat is maar n theorie natuurlijk..

lolnoob zei:
Heb je al de methode geprobeerd dat je hem in stukjes snijdt, in de vriezer zet voor een nacht, hem dan in de blender doet en het daarna door een doek gooit zodat je alleen de vloeistof overhoudt? Schijnt minder smerig te zijn (maar nog steeds niet lekker).

Ik ben ook erg benieuwd naar mescaline, ga ik ook ooit nog een keer proberen :)

Nee ik heb de vriezer methode nog niet geprobeerd, maar ik neem aan dat dit met verse cactus moet? en smaakt dit ongeveer hetzelfde als San pedro thee, maar dan wat minder sterk? Want ik eet nog liever me hele Shroomkweekset met Grond en al op dan dat ik die nog een keer drink :openmouth:

lolnoob

Bewuste gebruiker
Het schijnt, maar ik weet het ook niet zeker. Ik heb het zelf nog niet geprobeerd, alleen op azarius gelezen. Kijk anders eens op erowid, daar staan volgens mij ook meerdere bereidingswijzen.

Bovenaan