• Hey, waar zijn de Tripreports van de Maand gebleven?

Ben je de Tripreports van de Maand en andere toptripreports kwijt? Deze hebben we onlangs verzameld in een eigen subforum, getiteld Tripreport Toppers. In dit subforum staan alle toppers in chronologische volgorde verzameld. Lekker makkelijk terugzoeken!

Santa Maria

Pump250

Newbie
Hey DF'ers, ik zou graag even vertellen over m'n ervaring met het heerlijke wietje Santa Maria.
(Wist niet of dit in Trip Reports of in De Coffeeshop hoorde dus het het hier maar gezet)

Voordien heb ik al Amnesia, Orange Bud, Purple Haze en Northern Light X gehad.

Setting: Avond/nacht, open lucht, omringd door wat bomen en natuur, met 3 goede vrienden

We hadden een wiet-avondje ingepland, vroeg op de avond beginnen en doorgaan tot ergens in de vroege uurtjes, heerlijk vind ik dat altijd!

Via via was ik aan een aantal gram Santa Maria geraakt. Zelf kende ik niet echt soorten wiet, voor mij was wiet gewoon wiet. Maar dit wietje heeft daar sterk verandering in gebracht!
Ik rol 1 jointje om te beginnen, die we rustig met z'n 4en oproken terwijl ik er nog 2 rol voor later.
Het begin was redelijk mellow, een licht gevoel in m'n hoofd kwam opzetten en ik droomde eventjes weg maar verder niets.

Een 2de dan maar :) . Wat een bommetje! Ik voelde me zeer licht en zwaar tegelijk, alsof ik vastgenageld zat aan de bank, en tegelijk zeer happy. De natuur om ons heen werd steeds mooier en dromerig kijken naar de bomen werd afgewisseld door enorme lachkicks.
We hebben in totaal 6 dikke jointjes gerookt in een periode van ongeveer 5u om het heerlijke gevoel waar de wiet voor zorgde, op peil te houden.

Conclusie: het was me een heerlijk nachtje spacen, ik ging echt op in de natuur, maar ook in de gesprekken die we voerden. Het heerlijke aan wiet vind ik vooral de verbanden die ik leg in m'n hoofd. Ik denk bijvoorbeeld aan 'water' en denk in een fractie van een seconde aan 10 andere dingen die daar mee te maken hebben, ik weet niet hoe ik het anders moet uitleggen maar er zal wel iemand zijn die me begrijpt :) .
Tot zo ver vond ik Santa Maria de beste wiet die ik ooit had!

Pump250

Bovenaan