Sativa edibles?

Hallo,

Ik hou persoonlijk niet van roken en wil graag een sativa strain proberen, maar alle edibles lijken vooral Indica te zijn.

Ik wil graag zoveel mogelijk stank voorkomen, vandaar dat het ook moeilijk is om wiet zelf te decarboxyleren en te gebruiken.

Worden sativa edibles ergens verkocht? Of heeft iemand nog een andere suggestie voor een alternatieve ROA met minimale stank? Bedankt!

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Als je over een return on assets gaat praten bij spacecake, vraag ik me af of je niet al een spacecake op hebt... maar dat kan aan mij liggen.

Fiets eens wat coffeeshops af, wie weet is er eentje die het verkoopt. Ik vermoed weinig...

Anders lekker zelf bakken joh, beetje kokkerellen is heerlijk :P

EDIT volgens mij ben jij een heel grappig persoon om mee te praten als ik je bericht zo lees

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
SmartieAndMe zei:
Als je over een return on assets gaat praten bij spacecake, vraag ik me af of je niet al een spacecake op hebt... maar dat kan aan mij liggen.
Ooit van route of administration gehoord? Of zat je zelf aan de spacecake toen je het bericht typte? :P

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Hahaha ja die heb je natuurlijk ook nog, al past mijn afkorting er ook prima in daar :grin:e

oortjes zei:
SmartieAndMe zei:
EDIT volgens mij ben jij een heel grappig persoon om mee te praten als ik je bericht zo lees

Waar baseer jij dit op? :grin: :grin:

Omdat ik de woordkeuze van dit hele bericht best grappig vind. Beetje overdreven dat wel..

Over route of administration en stank gesproken, is het eigenlijk mogelijk wiet te pluggen? :tearsofjoy:

Bovenaan