schaamte

Horra

Newbie
Hallo,
Ik ben 23 jaar.
Gebruikte sinds mijn 14e drugs. Ik heb alleen een neurotische afwijking, ga erg ver in het meelopen met anderen. Weinig eigen gedachtes. Vond er eigenlijk ook geen zak aan, al die drugs. Ik werd er alleen maar bang van. Maar ik moest ermee doorgaan van mezelf.

Mijn hersenen zijn niet volgroeid. Ik doe al jarenlang alsof ik iedereen begrijp, maar begin steeds meer door de mand te vallen. Als ik een film kijk, word ik al moe. Ik kan geen nieuwe herinneringen meer aanmaken.

En dat terwijl ik een IQ had van 160...

J0rrit

Badass junkie
is dit altijd het effect van lang drugsgebruik of omdat je er zo jong, en dus nog involgroeid ermee begon?

Horra

Newbie
hmmm.... duidelijk maken dat het belangrijkste in je leven doelen, ambities en trouw zijn aan jezelf zijn is

dallandra

Wijs gebruiker
trouw aan mezelf ben ik wel.
ik heb jaren niks gebruikt,terwijl mn vrienden t allemaal wel deden.
nu doe ik t omdat ik t zelf wil,en als ik er zelf zin in heb.
bijvoorbeeld:mn vrienden nemen ook pillen als ze thuis zitten,ik niet.
geen behoefte aan dus...hou ik t dan bij een biertje!

Horra

Newbie
Even mijn verhaal kwijt kunnen.... Ik zit mezelf op te vreten, heb al twee weken niet meer geslapen dan een uur per nacht

Horra

Newbie
ik ben bang dat er niet meer herstel in zal zitten dan waar ik nu ben... te passief geweest in mijn denken, keerde totaal naar binnen

jaja

Bewuste gebruiker
Je beschikt in ieder geval over een gezonde dosis zelfkennis, lijkt het.

Eerlijk beschouwd herkent iedereen waarschijnlijk wel negatieve punten in z'n karakter, niet iedereen is echter zo eerlijk die te erkennen, en er evt. iets aan te doen.

Praat jezelf niet de put in, zo erg zal 't allemaal niet zijn.

Horra

Newbie
jaja zei:
Je beschikt in ieder geval over een gezonde dosis zelfkennis, lijkt het.

Eerlijk beschouwd herkent iedereen waarschijnlijk wel negatieve punten in z'n karakter, niet iedereen is echter zo eerlijk die te erkennen, en er evt. iets aan te doen.

Praat jezelf niet de put in, zo erg zal 't allemaal niet zijn.

ehm.... dat is het wel. Wel aardig van je dat je me een hart onder de riem wil steken, met zo'n kwetsbaar verhaal.

Audio Scum

Belezen gebruiker
Ik zou hulp gaan zoeken bij iets van een psychiater of iets in die richting, denk dat zo iemand je wel kan helpen.

Bovenaan