schade beperkt houden

opdonderonder

Experimenterende gebruiker
Bij XTC gebruik je al snel te vaak omdat het zo fijn is.
Hoelang kan je het beste w8en totdat je weer XTC neemt?
XTC is schadelijk, dat merk ik maar al te goed tijdens het gebruik en de dag erna
Ik drink altijd veel erbij omdat mijn mond zo super droog is. (laatste keer kon ik geen speeksel produceren geen ene druppel kwam er uit me mond dat was wel ff schikken maar kwam ook omdat ik er super veel bij had geblowd (ik kon niet goed inschatten hoevel er in een blow moest en kiepde er steeds veel te veel in en ik bleef ook maar sucken omdat het net leek alsof ik lucht inademde. Ik eet ook meestal niet zo heelveel van tevoren, dit is ook slecht want ik kan een hele tijd niet eten na xtc gebruik, ik heb wel heel veel trek maar mijn mond is te droog om het weg te slikken. Ik merk wel dat me trip heftiger is als ik niet veel eet. Laatste keer sloeg tie al na 20 minuten in, en hard ook tering het leek net alsof ik werd opgetild door iets.
Maar ik denk dat je het beste eens in de 3 maanden een pil kan nemen.
XTC is zoiezo heel slecht dus je kan het beter nooit doen (ben ik van mening) maar als je het eenmaal een keer geprobeerd hebt wil je dat gevoel zeker nog een keer voelen.
Als je het vaker gaat doen word het gevoel minder fijn en is de sfeer (vind ik) heel anders omdat ik dan heel de tijd in mijn hoofd heb dat ik niet goed bezig ben.

Wat is nou de juiste periode die je tussen het slikken van XTC moet houden om de schade beperkt te houden en het gevoel wat je ervan krijgt optimaal is.
Ik vind 3 maanden.

caatje

Badass junkie
De 1 zegt en keer in de 6 weken en de ander zegt om de 3 maanden. Zelf heb ik doordat ik niet meer zo vaak en veel gebruik er geen last van als het eens 2 weekenden achter elkaar voorkomt.
Eten doe ik van te voren wel gezond. Dat is een tik en als het je nadien niet lukt omdat je mond te droog is pak je toch vla, soep of iets anders vloeibaar? Al moet ik er zelf niet aan denken. Zaterdag gebruiken, zondag slapen en tv kijken en maandag weer eens wat gaan eten. Zo doe ik het. Die vitamine haal je wel weer in.

opdonderonder

Experimenterende gebruiker
vla is wel een goeie! :wink:
Alleen heb ik dat bijna nooit in huis. lol
Het vreemde is dat ik niet veel kan eten op de dag dat ik XTC slik omdat ik te enthousiast ben en dan krijg ik bijna geen voedsel weg.
Zoiezo heb ik moeite met eten ik krijg sochtends niks weg en ik kan pas echt goed eten rond een uur of 11 savonds,,, zeer vervelend want ik wilecht graag een stuk of 10 kilo erbij.
Maarja ik wijk een beetje af van het onderwerp. LOL

Miss J

Bewuste gebruiker
Om de drie maanden raadt iedereen aan dus ik dacht dat dat topic misschien ook handig zou zijn omdat het ook over schadebeperking gaat...
Was goed bedoeld hoor :P

Bovenaan