Schade van XTC misbruik

alexje85

Newbie
Ongeveer drie jaar geleden heb ik twee keer XTC 'misbruikt'. Ik heb toen, wel met een pauze van 3 maanden, op die twee avonden (niet na elkaar dus maar met dus 3 maanden pauze) ongeveer 450-500 mg XTC gebruikt, verdeeld over de nacht. Ik ging prima, ging niet met mijn ogen rollen, of malen met mijn kaken o.i.d.. Ook de kater is mij niet bijgebleven. Inmiddels gebruik ik überhaupt geen drugs meer, maar hypochonder als ik soms ben, vraag ik mij af hoe schadelijk dit is geweest..

Overigens had ik mijn op de daaropvolgende keren netjes aan de 1,5 mg-2mg/kg gehouden en altijd met 3 maanden pauze. Ben inmiddels vader en ken ik mijn verantwoordelijkheden, dus ben al 1,5 jaar gestopt :).

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Waarom zou je je hier druk over maken als je nu nergens last van hebt? Bovendien is het gebeurd en kun je er niks meer aan veranderen.

alexje85

Newbie
Bedankt voor jouw reactie Psychedelibee. Ik stel deze vraag omdat ik hier altijd lees dat hersenschade, bijvoorbeeld depressies etc, zich openbaart na misschien wel 20+ jaar.

ZERO-

Badass junkie
Emeritus Mod
Want als je wel af en toe drugs gebruikt ken je geen verantwoordelijkheden? Daaaag.

Psychedelibee

Badass junkie
Oppersjamaan
Emeritus Mod
Tripreporter
Het zou kunnen dat je in de toekomst er nog last van gaat krijgen, maar ook dan heeft het toch geen zin om je daar druk over te maken?

Sowieso blijft het speculeren, want voor iedereen is het anders.

Peppi en Coki

Bewuste gebruiker
Zoals eerder vermeld verschilt de schade van persoon tot persoon. Echter, omdat je hersenen nog enigszins hebben kunnen rusten tussendoor, denk ik dat het wel mee zal vallen. Ik weet niet hoelang je drugs hebt gebruikt en wat je allemaal hebt gedaan, maar je zal waarschijnlijk niet spontaan komen te overlijden o.i.d. :)

Bovenaan