Schamen?

jajaxtc

Experimenterende gebruiker
Is het stom dat je jezelf schaamt voor andere mensen,, als je net een pilletje op hebt,, en dan van die grote ogen krijgt,, vind het nogal vreemd, sta je te praten met iemand, dan denk je heel de tijd heeft hij/zij het nou door dat ik iets op heb ofzo,, vind dat nogal vervelend

-spaceman-

Badass junkie
Dat gevoel moet je compleet negeren. Die ander blijkt zich ook altijd te vermaken.. Ik kan me goed vinden met iedereen of ze nou onder invloed zijn of niet... Ik heb laatst een hele nacht met een bloedmooie nuchtere meid doorgebracht (half vrijend op de dansvloer van Club 11)... Terwijl ik zo strak als een pak koffie was! Je moet genieten van het moment en niet gaan denken dat iedereen die je ziet meteen aan xtc denkt... Dat is 9 van de 10 keer ook niet het geval!

JUST ENJOY THE MOMENT!!! :wave:

lysergine25

Badass junkie
Tripreporter
OFF TOPIC:

-spaceman- zei:
dansvloer van Club 11)... :

Vertel me spaceman .... ik heb gehoort dat het uitzicht waanzinnig is, zou ik daar kunnen trippen ?

Is het een LSD place to be ?

Groetjes Stonie

jajaxtc

Ik zal het is proberen,, ben nog pas begonnen met die dingen,, gisteren had ik paar kristalletjes op, mdma dus,,
Ik ging uit ski hut, haha,, had echt vaak oog contact met een meisje, keek me zo diep in me ogen,, dus ik dacht neee,, zou ze het gezien hebben, Toen voelde ik me echt zoo onzeker,,,
echt stom is dat, maar zal is proberen om er niet aan te denken.

-spaceman-

Badass junkie
lysergine25 zei:
OFF TOPIC:

-spaceman- zei:
dansvloer van Club 11)... :

Vertel me spaceman .... ik heb gehoort dat het uitzicht waanzinnig is, zou ik daar kunnen trippen ?

Is het een LSD place to be ?

Groetjes Stonie

Ow ja zeker weten, kom regelmatig mensen tegen die aan het trippen zijn van de LSD daaro... zitten ze lekker in een hoekje tegen de ramen aan gekleefd. lijkt me een mooie ervaring daaro... ik zit voornamelijk aan de x.

groetjes spacey

-spaceman-

Badass junkie
jajaxtc zei:
Ik zal het is proberen,, ben nog pas begonnen met die dingen,, gisteren had ik paar kristalletjes op, mdma dus,,
Ik ging uit ski hut, haha,, had echt vaak oog contact met een meisje, keek me zo diep in me ogen,, dus ik dacht neee,, zou ze het gezien hebben, Toen voelde ik me echt zoo onzeker,,,
echt stom is dat, maar zal is proberen om er niet aan te denken.

neti

Badass junkie
ach je bent liefdevol, knuffelig... wat kunnen mensen dr raar aan vinden... je voelsprieten leiden je naar de juiste mensen op xtc als t goed is

t is ok jonge/meid :wink:

Telefoon

Wijs gebruiker
haha idd ik kom op xtc meestal andere users tegen ( ik let er dan ook meer op en voeg me dan in de buurt van hun

.+.

de eerste keer voelde ik me schuldig maarja ik had een praatkick en men zusje zat te zeuren dat ik men bek moest houden enzo ghehe maar verder wast wel leuk

Mr. Decay

Belezen gebruiker
Jezelf gewoon laten gaan idd, er zal echt niemand lang bij stilstaan ofzo hoor :) En als je niet TEveel ophebt kan het er zelfs gaaf uitzien :smoke: of doe als ik (krijg altijd raar kijkende ogen van die sjit als enigste van mijn vriendengroep) buy a sunglasses and your troubles are over

Jeller

Badass junkie
jajaxtc zei:
Is het stom dat je jezelf schaamt voor andere mensen,, als je net een pilletje op hebt,, en dan van die grote ogen krijgt,, vind het nogal vreemd, sta je te praten met iemand, dan denk je heel de tijd heeft hij/zij het nou door dat ik iets op heb ofzo,, vind dat nogal vervelend
dat is helemaal niet stom dat je je schaamt en dat is prefect normaal want met zo'n lelijke xtc-kop zou iedereen zich moeten schamen :wave:

tijdbom

Ik schaam me juist helemaal NIET, en dat is ook kut, want dan zit ik daar met mn kaak die van oost naar west raced of een centebakkie en het ziet er echt belachelijk lelijk uit, je lijkt wel een chimpansee op dat moment.

buzzrider

Wijs gebruiker
Het is zeker niet stom, de meest emensen hebben het zelfs niet eens in de gaten. Ik heb ook al meegemaakt dat ik een serieus gesprek moest voeren toen ik genomen had en niemand merkte er iets van :grin:

Supervlieg

Wijs gebruiker
Ik schaam me alleen voor de mensen die het niet mogen weten. Alsof ik dan weet dat ik t weer eens niet kon laten ofzo :grin:

Maar verder gewoon scheef gaan, jij voelt je fijn en zij niet, wie is er dan gek (op dat moment dan :mrgreen: )

Formshift

Belezen gebruiker
Ik ken het gevoel. Ik schaamde me eigen echt DIEP op Ground Zero afgelope jaar, maar t is gewoon nep :)

Valentijntje

Bewuste gebruiker
zat ook met mn lijpe kop te getuigen toen een vriend van me werd geslagen en toen werd die gozer opgepakt en ik moest met mn strakke kop getuigen voor meneer agent.. ging allemaal goed.

ik probeer gewoon volledig te genieten en dat mensen t zien boeit niet pas als de uitsmijter het ziet :P maar normaal ziet niet echt iemand het tenzei je echt heftig staat te trippen (heb ik wel gehad, met ogen dicht stil in de club staan)

Bovenaan