psilocybine
Bewuste gebruiker
heb jij al ooit een bad trip gehad ? en wat voelde en ervaarde je dan ..
ik heb al vaak paddo's gedaan .. ze zijn mijn favorite drug .. ik dacht dat ik nooit een bad trip zou krijgen maar heb het dus een aantal maande gelede gehad, ik had het gevoel dat ik dood was , en dat ik in een eeuwige nachtmerrie was beland .. ik dacht dat wat ik ervaarde dood zijn was , en alles rond me heen was percies goed getekend, het was redelijk eng .. maar he me wel kunnen redde
.. jullie ervaringen ?
ik heb al vaak paddo's gedaan .. ze zijn mijn favorite drug .. ik dacht dat ik nooit een bad trip zou krijgen maar heb het dus een aantal maande gelede gehad, ik had het gevoel dat ik dood was , en dat ik in een eeuwige nachtmerrie was beland .. ik dacht dat wat ik ervaarde dood zijn was , en alles rond me heen was percies goed getekend, het was redelijk eng .. maar he me wel kunnen redde

en het helemaal over haar kousen en bed begon te wrijven xD daarna na even op het bed te liggen ging alles weer beter en hebben we ons nog ziek gelachen met wat we allemaal gedaan hadden , ik heb een bericht getypt toen ik aan het spacen was van dingen die we nog moesten doen :'D als ik hem nu lees klinkt het juist psychopatisch : om 3 uur , Shauny opknappen. alles opruimen en geen sporen na laten van wat er gebeurd is. probeer je terug normaal te voelen . slaap pilletje nemen . iets eten en slapen :'D ha ha hilarisch wat we allemaal deden gewoon