Scheel kijken door XTC

Beste medespacers,

We gaan zo nu en dan weleens naar een feestje om lekker los te gaan. Ook 3 april staat Awakenings op de planning en zoals ieder jaar pakken we ook een Sensation mee. Maar om to the point te komen een vriend van mij neemt ook weleens een pil en die begint dan scheel te kijken. Ook ziet hij dan twee beelden en coordineren wordt lastig. Mijn vraag aan jullie is hebben jullie hier tips voor om dit te voorkomen en/of tegen te gaan. Hij kan erna ook nooit slapen en meestal pijn in de buik. Dus voor hem is het de eerste paar uren leuk maar daarna een hell!!!

Hebben jullie tips en redenen waarom dit gebeurd bij hem?

Partygreetz Koos

iSmokex

Bewuste gebruiker
Misschien neemt hij een te hoge dosering? Soms als ik echt veel heb genomen kan ik niet meer scherpstellen wat ook een beetje in scheel kijken en erg wazig zien resulteert. (je ziet had dan niet echt aan me, dat scheel kijken maar mn beeld is dan gewoon zo). Misschien moet hij wat minder nemen?

iSmokex zei:
Misschien neemt hij een te hoge dosering? Soms als ik echt veel heb genomen kan ik niet meer scherpstellen wat ook een beetje in scheel kijken en erg wazig zien resulteert. (je ziet had dan niet echt aan me, dat scheel kijken maar mn beeld is dan gewoon zo). Misschien moet hij wat minder nemen?

Hij neemt gewoon 1 en dan begint het na een uur al. De eerste 2 a 3 uren zijn super maar daarna gaat het bergafwaarts. om 2300 genomen en om 0600 nog niet kunnen slapen. heel naar!

Miss Kittin

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
De een is er gevoeliger voor dan de ander.... Meestal treden dit soort bijwerkingen pas bij een hoge dosis op, maar sommige mensen hebben het al van een normale/lagere dosis. Nog minder nemen dus, is mijn advies.

Dr Gonzo

Wijs gebruiker
misschien wat meer eten vooraf,zodat je een bodempje hebt,geen alcohol drinken tijdens je xtc trip... kon ook nooit meer zo goed scherpstellen als ik een tijdje onderweg was om het maar zo te noemen, maar ben er achter gekomen dat als ik geen alcohol combineer met xtc ik er geen last meer van heb,
en was niet zo dat ik een fles wodka leegzoop ofzo hoor... :rolleyes:

Biertje

Bewuste gebruiker
Zowiezo standaard scheelkijken onder invloed van welke drugs dan ook als ik te lang door ga, meestal heb ik dit wel met speed maar ik kan het me zeeeeeeeeeer zeker ook voorstellen onder invloed van xtc! Een bril zou misschien wel helpen aangezien er bij mij duidelijk wat mis is met m'n ogen, en bij jouw maat waarschijnlijk ook.

mephuser

Belezen gebruiker
Ik kijk ook scheel als ik X slik.. Laatst bij een halve al.. Dus of et aan de dosering ligt, lijkt me dan niet, gezien mijn ervaring..Of ik kan gewoon minder goed tegen drugs haha :rock:

jimi

Belezen gebruiker
Apeldoorner zei:
Ik kijk ook scheel als ik X slik.. Laatst bij een halve al.. Dus of et aan de dosering ligt, lijkt me dan niet, gezien mijn ervaring..Of ik kan gewoon minder goed tegen drugs haha :rock:

tuurlijk wel, elke pil is anders. dat je ging scheelkijken van dat halfje was misschien gewoon een sterkere pil

Wacky

Badass junkie
Het niet kunnen slapen moet je van leren genieten, en niet zo hard denken dat je per se moet slapen.

Buikpijn heb ik soms 5 minuten bij het inslaan, maar gaat dan gewoon over. Heb je (heeft hij) dat elke keer, of nog maar 1 keer gedaan en toen last van gehad ? Kan ook gevolg zijn van mcPP pillen.

Scheel kijken klinkt wel echt als overdosering. (maar pillen waarbij een halve echt te veel is maken ze niet) Maar zowieso lijkt me dat ook iets waar je je gewoon niet druk om moet maken als dat gebeurd :)

Pillen eerst laten testen, zodat je zeker weet dat je mdma hebt, en voor het geval je er erg gevoelig voor bent, begin met wat minder, 50mg ofzo.

mephuser

Belezen gebruiker
Wacky zei:
Scheel kijken klinkt wel echt als overdosering. (maar pillen waarbij een halve echt te veel is maken ze niet)

Dus dan zou het niet aan een overdosering liggen.. Ik ga van de pillen die ik nu heb toch echt scheel kijken, als ik een halfje op heb.. En nee, dat zijn geen hallucinaties, want hallucinaties krijg je wel na een overdosering :)

sjelepopi

Belezen gebruiker
Een maat van mij heeft exact hetzelfde. Bij 75mg kijkt ie al helemaal scheel. Zijn oog staat ook echt helemaal fout.
Hij is echt extreem gevoelig voor drugs.

Ik ben ook opzoek naar een oplossing. Nu las ik op een forum dat magnesium helpt tegen het klappertanden. Aangezien dit gebeurd omdat je spieren zich erg aanspannen dacht ik, misschien helpt dit magnesium ook bij het scheel kijken. (Omdat de oogspieren zich ook aanspannen.)

Mijn vraag, heeft iemand hier ervaring mee?

jimi

Belezen gebruiker
Wacky zei:
Scheel kijken klinkt wel echt als overdosering. (maar pillen waarbij een halve echt te veel is maken ze niet) Maar zowieso lijkt me dat ook iets waar je je gewoon niet druk om moet maken als dat gebeurd :)

Pillen eerst laten testen, zodat je zeker weet dat je mdma hebt, en voor het geval je er erg gevoelig voor bent, begin met wat minder, 50mg ofzo.

je weet toch niet hoe zijn tolarantie is. voor hem kan het misschien wel een overdosering zijn, je zegt het zelf ook al, misschien is hij er gevoeliger voor.

cropp

Badass junkie
ehm, scheel kijken en verschil in diepte zien is bij mij met extra energie en motivatie ongeveer het hele effect van een pilletje...

laat hem eens een jointje roken, of leg een lijn speed voor hem neer, word ie ook niet zo rot van...

Weedman94

Experimenterende gebruiker
dis wel vaag. Ik ben geboren met scheelzien en mijn ogen staan juist kaarsrecht als ik X op heb :P Dat zag er echt heel raar uit. Maar zie je zelf normaal ook niet een beetje scheel? Dat is namelijk soms nauwelijks te merken. Probeer eens een keer in de spiegel te kijken als je heel moe bent. Dan is het bij mij het ergst.........

sjelepopi

Belezen gebruiker
Weedman94 zei:
dis wel vaag. Ik ben geboren met scheelzien en mijn ogen staan juist kaarsrecht als ik X op heb :P.

aah super cool haha. Maar kunnen ze je ogen dan niet rechtzetten dan ofzo?
Of gewoon een dagelijkse injectie van x in je oogbal? :rock:

Bovenaan