Scheel kijken

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Hej ik had laatst van een vriend gehoord dat een maatje van hem die ik ook wel ken, niet meer scheel kijkt als ie uit zn dak is!! Normaal staat zn ene oog de andere kant op maar als ie uit zn reet is staan ze recht!
Iemand hier een verklaring voor?? Vind het echt wel vaag ofzo

Enigmatique

Belezen gebruiker
Je ogen beginnen te draaien op xtc..dus kan zijn dat zijn oog daardoor wat verdraait en het lijkt alsof hij niet meer scheel kijkt..
maar das dan ook alles
Het heeft zeker geen "genezende" werking hoor

Jeller

Badass junkie
ja volgens mij is het ook dat.. ne maat van mij eeft altijd kraakoog op hd, dus bij hem komt het mss in zijn voordeel

fc

Experimenterende gebruiker
ik heb woesndag 1 pil genomen, dan donderdagavond 5 en vrijdag avond opnieuw 5 zaterdag 4 zondag voelde ik me nog goed maar s avonds begon ik wat hartkloppingen te krijgen en maandag was ik totaal kapot moe draaierig etc.. heb wel tss vrijdag en zaterdag 7 h geslapen en tss zaterdag en zondag ook, ik neem nu niks meers sinds zaterdag avond , hopelijk gaat die downperiode vlug voorbij , voor mijn geen xtc meer :cry:btw ik drink en rook niet

matthijs

Badass junkie
fc zei:
ik heb woesndag 1 pil genomen, dan donderdagavond 5 en vrijdag avond opnieuw 5 zaterdag 4 zondag voelde ik me nog goed maar s avonds begon ik wat hartkloppingen te krijgen en maandag was ik totaal kapot moe draaierig etc.. heb wel tss vrijdag en zaterdag 7 h geslapen en tss zaterdag en zondag ook, ik neem nu niks meers sinds zaterdag avond , hopelijk gaat die downperiode vlug voorbij , voor mijn geen xtc meer :cry:btw ik drink en rook niet

Je drinkt en rookt niet. Hmm, dan begrijp ik niet hoe het kan dat je na 15 pillen kapot bent :rolleyes:
Tsja. Het is gewoont teveel. Je bent door je energie heen en zeker door je vrolijkheid. Je gaat je echt wel weer beter voelen, maar dit zal wel een paar dagen duren denk ik. Je hebt hier zotezien wel van geleerd dus das weer positief :)

toepiekloot

Belezen gebruiker
mijn ogen stonden raar NA een avondje pillen, mijn rechts heel opgezwollen en mijn links was bijna toe
moet zo keer thuiskomen :grin:

Gelegenheidsgebruiker

Belezen gebruiker
Tuurlijk heeft het geen genezende werking haha maar ik vond het alleen opvallend en vroeg me af of iemand dat wel is eerder meegemaakt had.

Daarna stonden ze ook weer gewoon scheel haha

Psykaholik

Wijs gebruiker
toepiekloot zei:
mijn ogen stonden raar NA een avondje pillen, mijn rechts heel opgezwollen en mijn links was bijna toe
moet zo keer thuiskomen :grin:[/quote
oei oei da heb ik al meerdere malen meegemaakt zelfs :smoke: :smoke: :smoke: :smoke:

cunt

Wijs gebruiker
fc zei:
verstandige gebruiker ben jij!

Bollie

Bewuste gebruiker
op zich wel grappig dat iemand die scheel kijkt opeens niet meer scheel kijkt Hahahaha...
Versiert ie onder de mdma een meisje, neem ze mee naar huis en als ze wakker wordt verschiet ze zich een bult... Hahaha.

ff offtopic: kheb zin in lasagne :tongueout:

Bovenaan