scherm beweegt

alex0303

Experimenterende gebruiker
hallo, ik heb een vraagje als ik 1 tot 2 nachten wakkerblijf en ik ga dan achter de computer (met speed uiteraard) dan bewegen alle letters en cijfers en ga zo maar door.
wat kan ik er aandoen dat dat niet meer is, ik d8 andere speed ps. je went er wel aan xD

KoxBox

Badass junkie
alex0303 zei:
hallo, ik heb een vraagje als ik 1 tot 2 nachten wakkerblijf en ik ga dan achter de computer (met speed uiteraard) dan bewegen alle letters en cijfers en ga zo maar door.
wat kan ik er aandoen dat dat niet meer is, ik d8 andere speed ps. je went er wel aan xD
Gaan slapen, dat kan je er aan doen.

Petrovic

Badass junkie
Emeritus Mod
Tripreporter
Haha, en het dan nog achter de speed zoeken ook. Leuke ben je.

Het enige antwoord is slapen, je bent veel te lang wakker.

alex0303

ja ik had net een nieuwe bommetje gepakt.....
want ik d8 dat het wel ging en toen begon ik te zwaar freaken :openmouth: :openmouth:

en normaal hou ik het veel langer vol :confused:
maar ik denk dat ik gewoon teveel had gepakt.....maar dan kan je toch geen dingen gaan zien die er niet zijn :confused:

ik had 3 (grote) bommetjes gepakt in 4 uur tijd....gaat normaal altijd goed

Dione

Badass junkie
Emeritus Mod
Je kunt door slaapgebrek gaan hallucineren. Hoef je zelfs geen eens drugs voor te nemen. Overigens kun je ook in een speedpsychose terecht komen en reken maar dat je dan dingen gaat zien die er niet zijn.

Enige wat je kunt en moet doen is dus slapen...

alex0303

ja maar dat lukt toch niet slapen xD heb maar gewoon afgewacht.
tot dat ik een flesje g vond :grin: dat was het mooiste wat ik ooit had gezien op dat moment!!!
dus ik pak een poje met mijn trillende handen, wacht 15 min en ik begin hem te voelen
kon nog steeds niet slapen maar lag wel op mijn bed en na een uur of 3/4 was ik in slaap gevallen stond op....stik gaar :kots:
en heb me ziek gemeld
en heb de res van de dag op bed gelegen xD
ja weet ik boontje komt om zijn loontje

kaasbaas

Badass junkie
alex0303 zei:
ja weet ik boontje komt om zijn loontje

Precies, wat zijn er toch veel mensen die de waarde van slaap onderschatte... Slaap een week zoals ik doe zonder slaap medicatie en ik garandeer je dat je wel 2x na denkt voordat je bewust een avond overslaat.

Slaap gewoon voldoende, haal maximaal 1 nachtje door op pep (vooral als je al gek word na de 2e avond) en zorg voor een back-up plan. Zoals slaap medicatie of iets anders waar je van in slaap kan vallen zonder dat het je in gevaar brengt en geen wisselwerking heeft met speed.

alex0303

ja maar het is gewoon leuk om een nacht over te slaan :grin:
je moet alleen genoeg speed bij je hebben xD
voor mij bommetjes dan :grin:

Smokey046

Bewuste gebruiker
Bij mij veranderde het lettertype altijd na 2 nachten (en het bewoog ook ofcource)
Als ik tv keek voor een lange tijd en na 3 uur gezeten te hebben stond ik op, ik zag alles in blokken voor zo'n halve minuut en ik liep zo scheef als iets dan xd

Smokey046

Bewuste gebruiker
alex0303 zei:
ja maar het is gewoon leuk om een nacht over te slaan :grin:
je moet alleen genoeg speed bij je hebben xD
voor mij bommetjes dan :grin:

Je moet gwn goede speed bij hebben, heb je ook minder nodig :grin:

Bovenaan