schijnzien

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
hoi hoi

laatste tijd blow ik wat meer dan eerst, wat me nu opvalt is dat ik snel dingen ga zien die er helemaal niet zijn. Dan bedoel ik dingen in me ooghoek of van verte dat het bepaalde dingen lijken maar het niet zijn. Soms ga ik daar niet zo fijn op en de andere keer kan ik mezelf wel ompraten dat het door de drugs komt.

Iemand een idee of tips wat het is en hoe ik dit het beste kan aanpakken? Het stoort af en toe, vooral als ik in me eentje alleen in het donker loop bijvoorbeeld.

:wave:

Bobsacamano

Badass junkie
Ik herken dit wel. Heb het na drugs gebruik ook wel is (ik blow verder niet) Maar hoe meer ik er dan op let hoe erger het word. Maar goed ook moeilijk om er niet op te letten.

Narayani

Bewuste gebruiker
Blow je trouwens vaak bij anderen? Voordat je alleen in het donker naar huis moet zou je dan even kunnen wachten tot je weer iets meer nuchter bent.

Mindless

DF-koning
Zweefkees
Emeritus Mod
Top Tripreporter
Als je het inderdaad gewoon accepteert, is het toch helemaal zo erg niet? Heb het zelf ook sinds een tijdje, een soort subtiele lichten/schimmen in m'n ooghoeken soms. Dingen zien "die er niet zijn" is imo een uitspraak waar je niets aan hebt. Die dingen zijn er blijkbaar voor jou wel, dus waarom je ervaring ontkennen?

Zelfs de reguliere wetenschap zegt dat onze normale perceptie maar een fractie is van het hele licht spectrum, dus hoe vreemd is het dat sommigen meer oppikken dan normaal?

Maar stoort het je, dan zou ik er gewoon minder aandacht aan geven. Sommige mensen hebben een interesse in zulke dingen, anderen niet. Het interesseert mij niet heel veel, dus trek ik me er ook niet veel van aan. Op die manier heb ik er ook geen last van.

Fool

Badass junkie
Mindless zei:
Als je het inderdaad gewoon accepteert, is het toch helemaal zo erg niet? Heb het zelf ook sinds een tijdje, een soort subtiele lichten/schimmen in m'n ooghoeken soms. Dingen zien "die er niet zijn" is imo een uitspraak waar je niets aan hebt. Die dingen zijn er blijkbaar voor jou wel, dus waarom je ervaring ontkennen?

Zelfs de reguliere wetenschap zegt dat onze normale perceptie maar een fractie is van het hele licht spectrum, dus hoe vreemd is het dat sommigen meer oppikken dan normaal?
Best wel als gewone meetapparatuur ook daarvan geen mens-onzichtbare straling zal meten. :wink:

Of nouja, niet persé vreemd, maar ook niet persé iets dat zijn eigen 'zijn' heeft naast zijn positie in vermoeide ogen/hersenen.

Bobsacamano

Badass junkie
Ja ik geloof hier ook niet zo in. Als ik dat soort dingen heb denk ik gewoon "slaap wat meer gebruik wat minder" Ik denk niet dat er een andere reden is waarom ik een schim zie in mijn ooghoek.

Mindless zei:

Maar stoort het je, dan zou ik er gewoon minder aandacht aan geven. Sommige mensen hebben een interesse in zulke dingen, anderen niet. Het interesseert mij niet heel veel, dus trek ik me er ook niet veel van aan. Op die manier heb ik er ook geen last van.

oortjes

Bewuste gebruiker
Tripreporter
schimmen in me ooghoeken, van 100m afstand denken dat daar mensen staat maar als ik dichterbij kom zijn het eigenlijk bosjes in een bepaalde vorm en zulk soort dingen.

Jixx

Bewuste gebruiker
Eigenlijk is dit niet meer dan een normaal (neven) effect van cannabis, waarvan ik denk dat veel mensen die een jointje of meer geprobeerd hebben het wel eens of meerdere keren ervaren heeft?

Als je daar wat angstig van raakt is dat in feite ook nog normaal met cannabis.

De antwoorden wat je eraan kan doen, heb je hier al gekregen.

Enigste wat ik zou kunnen toevoegen is voordat je gaat blowen CBD olie inneemt ? Of een soortje zoekt met een lager thc percentage en hoger cbd gehalte. De kans is dan misschien kleiner dat je dit ervaart.

Bovenaan