Schijten

Mac...

Badass junkie
Nopes, zie mezelf niet zo snel mijn anus incrèmen. Zal ik hooguit doen als ik aambeien heb.

jacey

Experimenterende gebruiker
als je zo doorgaat zullen ze spoedig komen! Wees voorzichtig met je anus...je hebt er tenslotte maar een!

:grin:

Mac...

Badass junkie
Haha, daar zit natuurlijk ook wat in (nee, niet in mijn anus)
Misschien eens op zoek gaan naar die hele lieve meid die tijdens het trippen met me gaat sexen en daarnaast ook nog eens mijn anus wil insmeren :wink:

jacey

Voorzichtig want als die eenmaal ingesmeerd is......gaat er veel makkelijker wat in!

dallandra

Wijs gebruiker
ik heb wel een tip!
veeg je anus af met vochtig toiletpapier ipv gewoon droog,dat is wat zachter voor je anus :)

Mac...

Badass junkie
Ja, maar ik denk altijd dat het minder goed schoon wordt daardoor, dat je meer alles verspreid ipv het opveegt.

jacey

Mac... zei:
Ja, maar ik denk altijd dat het minder goed schoon wordt daardoor, dat je meer alles verspreid ipv het opveegt.

Ga dan in op een teiltje zitten met lauw water!

Mac...

Badass junkie
Voor mensen die de soap "Rooie anus, bruine anus" aan het volgen zijn ff een updeetje. Mijn aars voelt weer lekker als vanouds. Kan weer lekker normaal schijten en heb geen last van enkele ongemakkelijkheden.

Ik informeer weer wanneer de staat van de anus weer verandert.

dallandra

Wijs gebruiker
Mac... zei:
Voor mensen die de soap "Rooie anus, bruine anus" aan het volgen zijn ff een updeetje. Mijn aars voelt weer lekker als vanouds. Kan weer lekker normaal schijten en heb geen last van enkele ongemakkelijkheden.

Ik informeer weer wanneer de staat van de anus weer verandert.

:mrgreen: :wave:

Chimera

Bewuste gebruiker
Mac... zei:
Zo en vanaf nu gaan we het alleen nog maar over schijten hebben in dit topic.

Ik heb gisteren wel 2 x gescheten en heb nog niet eens gezopen. En mijn anus staat wel weer in vuur en vlam.

BREAKING NEWS:
Insiders hebben foto's gemaakt bij Mac zijn toilet:

nicely done dude

platypus

Belezen gebruiker
wel vet dat je een huis hebt met een mannenplee met meerdere hokjes, kan je ze omstebeurt volschijten! of samen met je vrienden na het zuipen nog ff met z'n alle gezellig naschijten

Music junk

Ik drink echt veel vooral voor m'n leeftijd en niet alleen in het weekend maar ik heb er nog nooit last van gehad!

BacingsPen

Badass junkie
Music junk zei:
Ik drink echt veel vooral voor m'n leeftijd en niet alleen in het weekend maar ik heb er nog nooit last van gehad!

Haha ckr gozer! Ik kan wel 25 bier op soms! Hehe, had daardoor een keer het gevoel dat ik m'n gal er uit kotste! Zo ernstig gek! :) :beer:

antz

Newbie
ja echt de gouden tip: gewoon witte brood of bruin brood, of nou ja brood eten voor je gaat !!!!!! Bier heeft veel koolhydraten.

Wat je verder kan doen: voor een bodem leggen geen pasta, maar ...tja...brood...

Dus: ontbijtje = brood, lunch = brood (geen patat) en na je avondeten een broodje. Als je shaorma ofzo gaat eten matig je knoflook en eet niet te vet (ander ff servetje onder je shoarma).

Nou, zuipse (ik ben student, kan het weten)

ThunderBunny

Belezen gebruiker
Ik heb daar ook last van als ik harddrugs gebruikt hebt, Soms is de schijt zo dun dat je het niet eens meer schijt te noemen maar bruin water wat er uit spuit en dan heb je de pot weer onder de schijtdrupels zitten kan je dat weer schoon maken.
en even later kan je weer gaan en weer lekker dun erna is het over en weer mooi dik. :wave:

Lana

Wijs gebruiker
Wahaha lekker praatje hier zeg... :tearsofjoy:
Je kunt er maar mee zitten... Erg gezond klinkt het niet, met al die spetters enzo.

Koop anders eens baby-talkpoeder als je kontje weer 's kapot is. Helpt goed hoor. Verzacht de boel een beetje. :)

Bovenaan