schimmel op mn shrooms..??

meadow

Newbie
hoi,

ik zit nu op dag 9 dat mijn equadorian shrooms op gekomen zijn... maar vanmorgen zag ik dat er op een stuk of 3 a 4 blauw/ groene vlekken zitten... ik had gelezen dat dit schimmel kan zijn of kneuzingen.... :( kan ik hier iets tegen doen??

vanavond maak ik er even duidelijke foto's van...

ook ging 1 shroom erg goed.. maar ineens ging zijn hoed helemaal scheef staan.. en gaan de andere eromheen veel sneller... (ht is alsof hij stopt met groeien)

ik vind ze ook nog erg klein voor dag 9 vd groei... nu is het de laatste tijd nogal warm geweest en de temp zo nu en dan rond de 30 graden liep... zal dit veel invloed op de groei hebben???

psych-out

Bewuste gebruiker
dat van die schimmel of kneuzing zal ik pas kunne zegge als ik er een foto van zie.
en ivm je paddo's dat zal nog wel goed komen.
30° is wel wat veel voor de groei van de paddo's.
probeer ze ergens op een wat koelere plaats te zette.

meadow

Newbie
hey!

ik weet bijna wel cker dat ze de blauwe schimmel hebben :( ... maar dit zal de paddo's dus niet verder benadelen... zijn ze dan nog wel te eten??

ik zal in de middag de foto's erop zetten.. het zou super zijn als je er even naar wil kijken...

en wat betreft de 30 graden.. ik was die dag 12 uur aan het werk en dat ik savonds thuis kwam heb ik ze meteen koeler gezet... maar het lijkt wel of de groei er niet meer in zit!!

dank je wel voor je reactie!!

psych-out

Bewuste gebruiker
meadow zei:
hey!

ik weet bijna wel cker dat ze de blauwe schimmel hebben :( ... maar dit zal de paddo's dus niet verder benadelen... zijn ze dan nog wel te eten??

ik zal in de middag de foto's erop zetten.. het zou super zijn als je er even naar wil kijken...

en wat betreft de 30 graden.. ik was die dag 12 uur aan het werk en dat ik savonds thuis kwam heb ik ze meteen koeler gezet... maar het lijkt wel of de groei er niet meer in zit!!

dank je wel voor je reactie!!

of het de paddo's verder zal benadelen zal ik straks met de foto kunne zegge,
en ik denk dat , nu ze wat koeler staan ze snel trug gaan beginne met groeien.

Bovenaan