sclerotia atlantis truffels

Hallo,

Ik heb eerder al een soort trip gehad toen paddos nog legaal waren,
maar het was geen visuele trip.
Het waren mexicaanse paddos die mild waren.
Het gaf me een lachkik en ik zag een soort gekleurde punt precies in het midden van mijn zicht.
Ik was erna lichtelijk teleurgesteld, want tenslotte is het toch een leuke ervaring.

Ik heb een paar dagen geleden deze truffels uitgeprobeert, sclerotia atlantis, want ik wil graag een keer hallucineren. Het gaf me wel een euforisch gevoel en de muren begonnen om het uur te ademen. En aan het einde van de trip begon ik zelfs dubstep muziek te horen toen ik de echte muziek even uitzette. Maar het was nog steeds erg mild.

Ik heb ook wel eens salvia genomen, maar daar werd ik alleen heel heet van en voelde het alsof mijn kraag gestekeld was. Ik ben zelf twee meter lang, dus ik denk dat omdat ik zo groot ben, dat ik een dubbele dosis van de truffels moet nemen. Dus rond de 15 gr of 20 gr.

Dus vraag ik hier om advies. Heeft iemand anders ook dit probleem?

ZandHavik

Newbie
Ik ga vrijdag aan mijn eerste keer dus ben geen expert, maar in welke hoeveelheden heb je ze gebruikt? Want als je een portie van 8gram had voor een lichte trip, is het misschien verstandig om te verhogen met de helft, dus naar 12 gram. En als dat nog te licht is, verhogen met nog eens 3 a 4 gram.

Bouw niet te hard op, want mijn ervaring(met salvia dan) is dat als je te snel de dosis verhoogd je in een enorm heftige trip kan terechtkomen waar je totaal niet op voorbereid bent. Wat betreft de paddo's kan ik je weinig advies geven, maar wat betreft de salvia:

Neem een weegschaal die op tiende of honderdste gram nauwkeurig is en weeg het heel precies af. Salvia kent een (bij sommige mensen) omgekeerde tolerantie. Hoe vaker je het rookt, hoe minder je nodig hebt voor een diepe trip. Begin met 0,1 gram van 5x of 10x extract, rook, en ervaar. Indien je niet het gewenste effect bereikt, verhoog de dosis dan met 0,05gram. En als je over de 0,25 / 0,3 heen gaat loont het misschien zelfs om een sterker extract te kopen.

Ga niet te hard, mijn allereerste Salvia tript was diep en doodeng omdat ik absoluut niet was voorbereid op wat er ging komen. Nu kun je je sowieso vrij moeilijk voorbereiden op vrouwe Salvia, maar je kan wel rustig aan kennis met haar maken, ipv direct de diepste laag in te duiken.

sinslord

Belezen gebruiker
Als je echt wilt trippen kan je denk ik beter 10gram dragons dynamite halen of van de "fresh box" de Cosmic connectors die kan je makkelijk 10-15gram aan en is erg veel visueel je gaat ook echt in dingen trippen beelden/gedachtens. zorg er dan wel voor dat je minimaal 2 weken niet geblowt/alcohol/of trip middelen hebt gebruikt. Want dan is jou lichaam zegmaar (schoon) en als je dan op it moment denkt dat je een uur na inname van nog niet sterk genoeg is dan kan je een flinke joint draaien/bong dan ga je extra hard vliegen namelijk en bij sommige is dat alcohol alleen dat vindt ik iets te gevaarlijk pensoline met alcohol.

En ja bij 40x extract van Salvia, ik begon ontzettend tezweten al mijn kleren waren gewoon nat,
En het voelde alsof ik in brandstond en kan me ook nergens op consantreren.

Maar ook Salvia kan je gebruiken ipv cannabis alleen dat kan bij DD/CC te hard inslaan met je bodyload/setting dus daarvoor moet je wel echt weten wat je doet.

ShootingStar

Experimenterende gebruiker
Hoe visueel een trip is hangt bij mij ook erg af van de omgeving waarin ik zit. Buiten werkt het voor mij doorgaans een stuk visueler dan binnen.

Dragon Dynamintes zijn ook in mijn ervaring de truffels die het meest visueel waren. Ergo, ik vond ze ook met afstand mentaal het meest zwaar. Let hier dus op bij het verhogen van de dosis. Bij 15gr wist af en toe van voor niet meer dat ik van achteren nog leefde. Op een positieve manier hoor, maar het is soms een behoorlijke mindfuck waar je in kan zitten.

Combineren met andere middelen zou ik niet direct aanraden, maar inderdaad kan een flinke joint of een shot lachgas de trip intensiveren. Ik moet zeggen dat ik daar na inname van een goede dosis DD nooit zo'n behoefte aan heb.

Bovenaan