Seks en de juiste drugs

Ik wil binnenkort samen met mijn vriendin een half dagje een bootje huren bij ons in de buurt en dan lekker seksueel actief zijn samen. Vervolgens door naar huis en daar het vuurwerk en de liefde voortzetten.

Wat we sowieso gaan nemen is GHB. Het liefst weinig/geen uppers omdat ik daar even mee wil wachten tot het volgende feest.

Verder zat ik ook te denken aan 2cb als we thuis komen, lichte dosis, 8-12mg. Zowiezo wat rode wijn ook. Misschien nog 10mg dex als we wat inkakken (geen tolerantie).

Andere mensen nog gave ideeën? Liefst geen uppers.

ooscaar

Wijs gebruiker
Die wijn kan de 2C-B flink versterken, waardoor seks wat minder goed gaat omdat je te afgeleid bent. Zelf doe ik niet echt aan drugs nemen puur voor de seks, maar met speed op vind ik het wel echt een succes. GHB schijnt het ook goed te doen. Die twee samen dus en dan speed niet al te hoog gedoseerd. Zou het daarbij houden :wink: Je hoeft ook niet van 20 dingen onder invloed te zijn om een beetje te kunnen neuken toch?

De Dunne

DF-koning
De Leukste Thuis!
Straks krijg je m niet meer omhoog met zoveel op. Dan is ook gauw "klaar"... Of je date gaat nokkie...

benniesmitters

Bewuste gebruiker
@ooscar: Wijn versterkt wel maar met zo'n dosis moet dat geen probleem zijn

Ik denk namelijk dat dit wel een prima planning is. 2cb nemen als de ghb uitgewerkt is. Seks met 2cb is ook echt hemels, maar ook wel raar. Maar heb daar alleen ervaring mee met iemand die niet wist dat ik 2cb op had, denk dat dat er ook wel mee te maken heeft. Dat je in je hoofd hebt dat je "normaal" moet doen. Maar daar heb jij natuurlijk dan geen last van, denk daarom dat het echt wel een toegevoegde waarde kan zijn.

Yaizer

Bewuste gebruiker
SmartieAndMe zei:
GHB in een bootje lijkt me niet heel verantwoord :confused:

Dit dus

Als je het heel voorzichtig doseert is het natuurlijk wel te doen. Alleen voorzichting doseren met ghb is volgens mij ook nog is een talent hahaha :tearsofjoy:

Fool

Badass junkie
Yaizer zei:
SmartieAndMe zei:
GHB in een bootje lijkt me niet heel verantwoord :confused:

Dit dus

Als je het heel voorzichtig doseert is het natuurlijk wel te doen. Alleen voorzichting doseren met ghb is volgens mij ook nog is een talent hahaha :tearsofjoy:
Gezond verstand ansich schijnt steeds meer een 'talent' te worden. :P

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Voorzichtig doseren is nog niet de moeilijkheid, maar het is meer dat mocht het wel fout gaan en je omflikkert de kans dat je doodgaat toch wel aanzienlijk groter is.. net als dat je geen keta gaat gebruiken en dan op de rand van een flatgebouw gaat lopen.. dat is gewoon risico inschatting.

Een hardloopwedstrijd met een lollie in je mond, nog zo een.

Sex in een bootje, dat klinkt dan wel weer chill

MeejheM

Badass junkie
Gewoon counteren met wat speed en of cocaïne. Zelf zou er ook nog bij blowen, of ketamine proberen en vooral niets laten testen.

Serieus, ik lees hier zo vaak topics met mensen die van alles willen gaan combineren. Zorg gewoon dat je eerst vertrouwd bent met 1 middel, en ga daarna pas voorzichtig checken of dingen te combineren zijn...

Dat ligt er helemaal aan wat je gewend bent, hoe zuiver je drugs is, en wat je aandurft of als plezierig ervaart. Dat is niet voor iedereen hetzelfde en lastig te voorspellen.

MeejheM zei:
Gewoon counteren met wat speed en of cocaïne. Zelf zou er ook nog bij blowen, of ketamine proberen en vooral niets laten testen.

Serieus, ik lees hier zo vaak topics met mensen die van alles willen gaan combineren. Zorg gewoon dat je eerst vertrouwd bent met 1 middel, en ga daarna pas voorzichtig checken of dingen te combineren zijn...

Dat ligt er helemaal aan wat je gewend bent, hoe zuiver je drugs is, en wat je aandurft of als plezierig ervaart. Dat is niet voor iedereen hetzelfde en lastig te voorspellen.

Ik heb ervaring met G + 2cb, 2cb + dex en G + dex. Genoeg ervaring dus. Waarop baseer je je post? Ben altijd zeer verstandig, soms zelfs een beetje te aka te moeilijk doen.

SkittlesAndMe

Badass junkie
Emeritus Mod
Mogheluitjess zei:
Ik heb ervaring met G + 2cb, 2cb + dex en G + dex. Genoeg ervaring dus. Waarop baseer je je post? Ben altijd zeer verstandig, soms zelfs een beetje te aka te moeilijk doen.

GHB in een gehuurd bootje is niet 'zeer verstandig' te noemen... Uberhaubt GHB en water is geen goede combi en al helemaal varen met het bootje van een ander onder invloed van GHB.

Ondanks dat je jezelf verstandig vind, kom je dus niet echt zo over. En Meejhem leest niet helemaal goed denk ik.

SmartieAndMe zei:
Mogheluitjess zei:

GHB in een gehuurd bootje is niet 'zeer verstandig' te noemen... Uberhaubt GHB en water is geen goede combi en al helemaal varen met het bootje van een ander onder invloed van GHB.

Ondanks dat je jezelf verstandig vind, kom je dus niet echt zo over. En Meejhem leest niet helemaal goed denk ik.
Ach so.

We gaan alleen eerst varen en daarna een paar uur op een eilandje chillen. Enkel op dat eilandje zijn we van plan G te nemen. G duurt ook maar een uur of 2, du dat komt prima uit.

Bovenaan