AnotherDimension zei:niet echt ervaring mee, maar met xtc op wordt ie wel een stukkie kleiner...
denk niet dat het echt een succes is
flash kieke zei:AnotherDimension zei:niet echt ervaring mee, maar met xtc op wordt ie wel een stukkie kleiner...
denk niet dat het echt een succes is
Dat is met pep.
flash kieke zei:Heb 2 goeie pille advoendom gedaan, 2 uur derna zitte neuken, en ben binnen de 10min klaargekomen. Dus lang neuken onder de xtc is voor mij een fabeltje.
.....................Sex en XTC? Dat is de gouden combinatie! Je zit zo vol met LOVE en je kan een partij doorgaan....
c&m zei:.....................Sex en XTC? Dat is de gouden combinatie! Je zit zo vol met LOVE en je kan een partij doorgaan....nou ...de ene keer wel de andere keer niet ..heb het wel met ghb
ben dan nu wel een vrouw ,maar mijn man heeft dan een slappie wappie hoor maar die kan blijven gaan en heeft dan wel LOVE feelings
c&m zei:maar mijn man heeft dan een slappie wappie hoor
caatje zei:c&m zei:maar mijn man heeft dan een slappie wappie hoor
Mag ik ff kotsen? Wat klinkt dat toch verschrikkelijk ranzig, die kinderlijke verkleinwoorden. Wat ik ook erg weard vindt is als mannen hun piemel een naam geven. (sjakie, henk, enzz) afknapperrrrrrr.
Elk kind heeft recht op een naam!caatje zei:c&m zei:maar mijn man heeft dan een slappie wappie hoor
Mag ik ff kotsen? Wat klinkt dat toch verschrikkelijk ranzig, die kinderlijke verkleinwoorden. Wat ik ook erg weard vindt is als mannen hun piemel een naam geven. (sjakie, henk, enzz) afknapperrrrrrr.
Hoe ga jij je kind noemen dan? jan lul?Jeller zei:Elk kind heeft recht op een naam!caatje zei:c&m zei:maar mijn man heeft dan een slappie wappie hoor
Piet Uytebrouckcaatje zei:Hoe ga jij je kind noemen dan? jan lul?Jeller zei:Elk kind heeft recht op een naam!caatje zei:c&m zei:maar mijn man heeft dan een slappie wappie hoor
Mag ik ff kotsen? Wat klinkt dat toch verschrikkelijk ranzig, die kinderlijke verkleinwoorden. Wat ik ook erg weard vindt is als mannen hun piemel een naam geven. (sjakie, henk, enzz) afknapperrrrrrr.![]()
caatje zei:c&m zei:maar mijn man heeft dan een slappie wappie hoor
c&m zei:caatje zei:c&m zei:maar mijn man heeft dan een slappie wappie hoor
beetje gefrustreerd ofzo ....???
njah jij vindt het een afknapper ! wij niet .
als wij wappie zijn geven wij alles een naam ...jij niet ??? saai dan ...

c&m zei:... maar mijn man heeft dan een slappie wappie hoor maar die kan blijven gaan en heeft dan wel LOVE feelings
nutsss zei:slappie wappie? hihi en wat zeg je dan als ie trots de hemel in staart? flinkie pinkie? harde henkie? stivo ivo? dikkie dik?

Leven en laten leven c&m. Ieder zijn ding
nutsss schreef:
slappie wappie? hihi en wat zeg je dan als ie trots de hemel in staart? flinkie pinkie? harde henkie? stivo ivo? dikkie dik?
hoe noem je je snoezie poezie eigenlijk?